Allt som Apple presenterade den 15 september 2020 - Apple Watch Series 6, iPad Gen 8 & iPad Air med USB-C

Uppdaterat ännu en iPhone :sweat_smile:
Jävla skämt det här. Kan ingen gräva upp Jobs ?

2 gillningar

“Widget-gate”

2 gillningar

Testar att skapa lite egna Widgets :wink:

2 gillningar

Jävla synd att namnet måste stå, man skulle ju kunna ha byggt riktigt rena hemskärmar annars.

2 gillningar

Det där har jag funderat lite på, man kan sortera i mappar och man behöver inte fylla varje sida är jag med på, men man kan inte placera ikonerna som man vill? Det sorteras per automatik uppifrån och ner eller?

Japp det följer ett visst mönster tyvärr.

Ja, det är ju iOS som sätter den begränsningen. Men man kommer nära :slight_smile:

Då har jag inte missat nåt i alla fall, men det suger ju! :grinning:
Men @zinned är ju nåt på spåren där i alla fall, så kanske inte allt för långt borta får man väl hoppas! :grinning:

1 gillning

Verkligen, kan man döpa widgets i programmet du använder? Vilket är det btw?

Nu har mina appar och widgetar återtagit tidigare(rätt) position. När jag vaknade var de fortfarande flyttade och därmed fel. Men nu ser allt fint ut igen.

Det heter WidgetPack och är i beta just nu, kör det genom TestFlight.

Man bygger sina widgets genom shortcuts, där WidgetPack ger verktyg. Oavsett vad man bygger kommer det än så länge stå ”WidgetPack” längst ner.

1 gillning

Nice! Länk till testflight eller är det invite only?

1 gillning

Har appen nu, men vart skapar man då? Ser inget + tecken eller liknande

Läs texten på första sidan i appen, du skapar dem via Shortcuts :slight_smile:

Läs ?.. sluta de ska ja bara funka !! :blush:

Då är du på fel område, du måste ju ha en gnutta kompetens i Shortcuts också :slight_smile:

Vad skulle ni köpa, den nya iPad Air eller IPad Pro?

Asså ja vet faktiskt inte … vänta till nästa pro tror ja nog ändå :joy::man_shrugging:t2:

iPad Pro, åtta dagar i veckan. Lätt.

2 gillningar