Allt som Apple presenterade den 15 september 2020 - Apple Watch Series 6, iPad Gen 8 & iPad Air med USB-C

S6 hade bättre synlighet på always on displayen. Tror det va 2,5ggr bättre.

1 gillning

Någon med en 11 Pro som sett detta?

Jag ska kolla så fort jag får uppdateringen!

1 gillning

Nepp, @Sevis fick upp det under betatiden men inte jag trots att vi körde samma modell på telefon 11 Pro Max och körde samma beta.

1 gillning

Finns inte här.

1 gillning

Frågan säkert besvarad, men jag har inte orkat gå igenom alla inlägg här. AW6, Safirglas? Blir lite konfunderad på deras spec när det står att baksidan är av safriglas, är framsidan det också eller är det som i 5an något som hette ion nånting? det var bara de dyra rostfria som hade safirglas. JAg är en sån peson som går i i allt med armarna och skrapar i väggar, utöver det så ska den orka med MTB, vindsurfin mm, så jag måste ha safirglas för att slippa repor.

Det är bara stål och titan modellen som har safirglas på framsidan.

1 gillning

trist, varför står inte det i specarna? jag kollade båda modellerna, men det var direkt efter eventet. så den infon hittade jag inte då.
Fasem mans ak med safirglas på baksidan till kan man ju fundera på…

Min gen 3 är repigare på baksidan är framsidan. Tror det är någon plast på baksidan ?

Komposit

iPhone event den 20 oktober? :thinking:

Dags för en ny tråd snart kanske.

6 oktober - Event.
16 oktober - Förbeställning.
23 Oktober - Leverans.

:smiley:

1 gillning

Hoppas också på det! :blush:
Tror 30/9 är för tidigt (enligt Apple)

Jag tror att eventet är på en tisdag och förbeställningar på fredag samma vecka. :thinking:
Så tror typ på dina datum men inte att det 10 dagar mellan event och förbeställning. :+1:t3:

1 gillning

Anledningen till mig gissning är att jag tror inte Apple känner att de kan vänta så länge till med eventet men samtidigt så kan de vilja ge produktionen några dagar till. En balansgång där, helt enkelt :slight_smile:

2 gillningar

Så vi får vänta tills vi får iOS15 Betan? :joy::joy::joy:

Vore coolt om de bara lägger upp lurarna på Apple den 30:e, samma dag som Google har event :innocent:

1 gillning

Det här var värdelöst :thinking:

2 gillningar

Aa! Lägger ”luren på” :hugs::rofl:

Borde ju finnas glasskydd som sitter bra, har ett skydd till min garmin, syns inte, men den är iof helt platt