Allt som Apple presenterade den 15 september 2020 - Apple Watch Series 6, iPad Gen 8 & iPad Air med USB-C

120Hz-display är dyrare. Har inte sett någon information om att Air har 120Hz-displayen som Pro har, så det lär vara vanliga Air-displayen med 60Hz, annars hade det varit en fantastisk nyhet i dagens presentation.

Leveranstiden halkar fort iväg…
Den jag vill ha är nu 13-19 november. :grimacing:

Liquid Retina?

Detta eventet känns som om det var gjort för de som inte är inbitna Apple användare utan mer för att få fler nya användare och familjer. One var intresserant men 200 GB i familjepaketet var ju lite lite. Om jag skall jämföra med något utanför Apple så Onedrive 6TB, 6 användare med 365 kostar 75 kr per månad. Spotify Familj 169 kr per månad det blir 244 kr så strax över 300 kr med tex Disney plus. Om Apple One premier lanseras i Sverige så är det ju en bra deal tycker jag :slightly_smiling_face:

Har jag förstått detta rätt ?
SE är en S5 som saknar EKG och always on ?

Fast med 5 användare :smiley:

Nästan. Du glämde en speltjänst (Arcade)

Helt rätt, du kan jämföra dom och se spec här:

Nu kommer frågan om man ska skippa Spotify och gå över till Apple Music. Blir ju en liten prisskillnad.

Undra hur många användare som Spotify kommer att tappa? Det är väl därför de är sura nu.

3 gillningar

Som svensk väljer jag Spotify även om jag tycker att de också beter sig illa.

Vad har de sagt nu?

Jättesura, jag förstår dem. Det här är ett slag mot deras enda inkomstkälla för att deklarera ±0 i år igen.

Är bra med konkursens. Kanske de sänker priset ist . :slight_smile:

Spotify Movie kanske kommer :rofl:

Jag förstår INTE dem.

Det är fri konkurrens, det är bara att komma in i matchen. Det är Apples egna tjänster och de prissätter dem som de önskar. Som @Thomas sa, Spotify kan ju börja se om sitt eget hus istället och inte skapa massa skit där utan koncentrera sig på att leverera en bättre huvudprodukt.

3 gillningar

Jag tror Spotify är riktigt rädda nu, tänk om YouTube-music börjar ingå i Google One också så de skramlar med alla verktyg de anser sig ha i lådan.

Alla nya Watch Faces i en och samma video.

Från sajten:
image

Vi livekommentererar Apples 15 september event och det är både tårar och glädjetjut när Apple presenterar både förväntade och några mindre förväntade saker.

Läs också våra artiklar om nyheterna

Lyssna på avsnittet via Spotify, Acast, Apple eller valfri poddspelare.

1 gillning

Hoppas det var ett äpple @Esse åt samtidigt som han kommenterade. Smackade gott i hörlurarna. :joy:
Bäst var när den gröna iPad Air visades upp.

Klart det var!