Något i den stilen. Men skulle heller inte förvåna mig om det blir 4999 och 5999 bara för att vi är bosatta här! 
Jag har fortfarande inte sett hur operativsystemet ser ut. Nå’n som vet?
Billigare än jag trodde.
Säkert något blått som rör på sig och ambientmusik.
Ingen Display-port. Bull.
Tokigt faktiskt.
Hamnade på sida 74 i tråden nu när jag klickade in mig i detta ämnet och möttes av detta och tänkte att nu har helvetet frusit till is, sen såg jag datumet haha.

Haha, samma här!
Man önskar ju något snyggare och ”fräscht” tycker nuvarande är lite rörig.
Och då tycker jag ändå det är ett pedagogiskt under jämfört med alla Xbox-varianter som funnits genom åren.
Nu har de tagit bort det medan Netonnet har lagt upp den Blu-Ray-lösa på 4990 kronor också.
Gissade på 5999 för vanliga och 4999 för digitala. Tror jag har bestämt mig för en digital jävel faktiskt!
Hmm… jag trodde jag hade landet där också men Sony kommer ta snormycket pengar för de digitala variaterna medan det fortfarande kommer bli lite priskrig på skivorna…
Men samtidigt är den digitala så mycket snyggare…
Enda anledningen till att köpa någon konsol med diskläsare är ju om man är en sån där mysko typ med för mycket plats hemma som vill titta på film ibland. Digitalt FTW! 
Ja, det blir ju en awesome blu-ray-spelare…
Eftersom jag har så lite tid för spel så handlar jag nästan uteslutande alla mina spel på reor och dessa har ju Sony varannan vecka. Så har man bara lite is i magen så går det ju att köpa spel billigt digitalt också 
Samma här, men då blir det mer att köpa skiva på rea eller ännu bättre på Tradera, spela klart det om jag ens gör det, och sedan säljer vidare på Tradera. Då är det väldigt billigt spel.
Det är det! Men så skönt med digitalt att bara slänga ned sig i soffan och bläddra bland spelen istället för att rota i skåpen efter spelet man vill spela.
Tänk om digitala spel gick att sälja i andrahand, vad härligt det hade varit.
Yes i teorin är det ju så, och även i praktiken för de flesta, jag provade Microsoft Game Pass i tre månader, är ju enorma mängder spel, nya också men det visar sig att jag inte spelar på det sättet. Jag stoppar in tex Horizon Zero Dawn och sedan tar det ett halvår att spela igenom och det är det enda jag spelar.
Nintendo Switch har jag allt digitalt dock.