Allt om Playstation 5

Du kanske missade mitt inlägg tidigare, låt mig citera vad jag skrev :slight_smile:

Ja, jag bara käftar lite för att det är en sådan barnslig diskussion egentligen

1 gillning

It hurts My eyes :grin:

Jo jag såg det men jag tyckte det var underförstått att det inte hjälper ditt case att “du vill käfta”. Som du vet så efterfrågar vi en mer konstruktiv diskussion här i Bubblan.

2 gillningar

Haha, “you looking at it wrong” :smiley:

1 gillning

Hahaha, omg…du trollar delux :slight_smile:

Akta så du inte spricker nu :smiley:

Admin trollar aldrig.
På forumet gäller god ton - alltid (förutom i tråden för dålig stämning)
Hittade den här tråden för den som är intresserad av att sakligt diskutera Sonys symmetriska design vs. Xbox funktionella design

2 gillningar

Gällande denna diskussionen så var det dock Esse som drog igång diskussionen och jag meddelade redan från början att jag kivades lite, då själva diskussionen givetvis är helt poänglös att ha eftersom alla har sin subjektiva åsikt om handkontrollerna. Löjligt att diskutera det, ännu tramsigare att vara högtravande gällande nivån på samma diskussion efter att ha själv bidragit till det :smiley:

Nu har både jag och Thor förklarat att i den här gemenskapen så kivas vi inte. Då får du acceptera det om du skall vara med. Det finns säkert andra forum som accepterar den typen av inlägg men här gör vi inte det.

Från sajten:
image

Det är franska Amazon som sägs ha läckt priset på Playstation 5.

De listade Playstation 5 för 499 euro och den digitala versionen för 399 euro. Visar twittraren Ben Geskin med en skärmdump i ett tweet. Ben verkar inte vara den säkraste källan så det ska tas med en nypa salt. Tidigare har japanska källor visat ett pris på 699 dollar, så det är nog mest gissningar från läckornas håll. Men visst vore det trevligt med en PS5 digital edition för bara 4 000 kronor?

PlayStation 5 Price: 499€?

Digital Edition: 399€? Not bad 👌 pic.twitter.com/JMA3Mj39U5

— Ben Geskin (@BenGeskin) June 16, 2020

Källa: Forbes

Verkar väldigt billig.

Betalar hellre 599 och den inte låter lika mycket som fyran.

2 gillningar

Jo, men samt! Tycker med det låter för billigt. Men 4000 för den digitala skulle verkligen locka till ett köp iaf!.. :slight_smile:

Plus en tusing till Copyswede. :laughing:

Och lite kemikalieskatter mm…

Haha, ja såklart! Slutar väl ändå på 7-8000 tusen här i sverige!

8000 kronor är nog högst rimligt pris - för den digitala.

1 gillning

Ja, absolut högsta! Min gissning är är ju typ 6999 för vanliga och 5999 för digitala… VI får se. Men spännande blir det. Man brukar bli slagen i ansiktet av priset vid lansering. Så blir säkert 8999 och 7999!

1 gillning

Tänk på att dess specar kostar typ 25 000 kr om du skall konfa en PC med dem.

1 gillning

HAHAHA, PC. Skärp dig! :joy: :heart:

Peter Esse spelet i molnet och diskriminerar inte.

Poängen är dock att dessa komponenter är dyyyyra.

Inte läst på så mycket, men någon som har koll på om den är bakåtkompatibel med PS4?