Allt om iPhone 13-serien

4 gillningar

Du är alltid coolast i mina ögon❤

1 gillning

VA!
GICK HON DÄRIFRÅN MED EN IPHONE !!!

Vad är du för en svärson :joy:

2 gillningar

iPad mini skall bli min daily driver :smiling_face_with_three_hearts:

Inte helt oväntat. :joy::joy:

Jag längtar till iPhone 14!:sunglasses:

5 gillningar

Ryktet säger att till iPhone 18 kommer det inga skal utan bara bumpers. :joy::joy:

2 gillningar

Fattar egentligen inte hur folk har ”svårt” att anpassa sig till storleken. Skärmen är ju bara 0.1” mindre än en 8+ tex? Sen att själva telefonen är mindre måste väl ändå vara positivt???

1 gillning

Exakt och håller med till 100%

1 gillning

My man! :facepunch:t3:

1 gillning

8+ var ju minimal den med :slight_smile:

Testa och se, jag har alla storlekar hemma och blir aldrig kompis med minin. Tangentbordet är så litet så man skriver fel konstant. Allt är plåttrigt.

iPhone 4 all over again!

1 gillning

Ja jo ok, kan tänka mig att tangentbordet känns/är betydligt mindre.

Kan du inte göra mig till 13 mini testare och slänga hit en 13 mini i 1-2 veckor? ;).

Japp, samma sak när man skall kopiera och göra saker på minin är ett helvete. Men sen är det nog lättare om man går från en 12/12 Pro än en Max. Skulle inte ens kunna tänka mig en 12 Pro för jag tycker den också känns lite liten. Det lite mer otympliga formatet är värt det för alla andra fördelar känner jag.

Jag har faktiskt inte den! Bara 12 Mini som skall tillbaka till Apple snart.

12 mini hade väl funkat för att få feeling för storleken…. Lägg den på lådan vet jag :joy:

Var ett tag sen jag hade Max, kan inte ens tänka mig kombon: Max, sommar, shorts. Var fan ska den få plats🤷‍♂️

1 gillning

Fast nu jämför du äpplen med päron. Olika aspect ratio. Personligen tycker jag inte det är så värst stor skillnad på min 8+ och 12 PRO max. Problemet är tyngden på 12:an.

Ja precis. Det är just tyngden i första hand som gör att jag är intresserad av en Mini. Har 12 pro idag och den är inte fjäderlätt direkt.