Allt om iPhone 13-serien

Punchhole och AOD :grinning:

Låter som ren och skär galenskap!

Då hoppar du nog i fel tunna om du inte bara måste ha en mini :slightly_smiling_face:

1 gillning

Hahaha är bara så jävla kär i storleken

That’s what she said.

Den bjöd jag på :wink:

Äh får ju min 13 pro imorgon. Då kanske tankarna på Mini försvinner :wink:

Mini i all ära men är en jävla stökig telefon storleksmässigt att skriva SMS på och annat, och vi blir inte yngre direkt och synen blir sämre så större är bättre. Du kommer älska din 13 Pro!

2 gillningar

Det tror jag säkert :slightly_smiling_face:
Edit är ju bara 15 mm och 50 g

1 gillning

Telenor har skickat min nu! :slight_smile:

1 gillning

Svärmor frågade råd för en tid sedan när hon skulle byta. Operatören pushade riktigt hårt för 12 mini. Men efter hon ringt mig gick hon därifrån med en 12a. 12 mini måste vara svårsåld just nu

Enligt rykten är 13 mini sista modellen.

1 gillning

Vi erbjuder 12 mini på jobbet och många har lämnat tillbaka den till oss och tagit en vanlig 12:a istället pga storleken som är svår att anpassa sig till.

1 gillning

Du vet inte vad som väntar. Innan du vet av så sitter du där med läsglasögon och försöker få ner iPaden i byxfickan. :joy::joy:

Haha ja fyfan, både morsan och farsan var utan glasögon tills de var 40-45 sen började det sakta krypa sig på och nu är det helt kört för dem. Än så länge är synen perfekt iaf, får se hur länge det håller i sig!

Paket i Bryssel kl 16!

Samma här tills jag fyllde 40.

1 gillning

Ja fick sämre syn i 30 års åldern och levde i förnekelse ett bra tag :slightly_smiling_face:

1 gillning

Hoppa på flyget!

Jag har fått sämre syn det senaste året – och jag fyllde 40 i år. Innan upplevde jag att jag hade helt perfekt syn.