Allt om iPhone 12-serien

Den här kanske är något. En Joby som som även har magnetiska fötter och en avtryckare som funkar över bluetooth.
bild

1 gillning

Var det pga skalets vikt det blev problem?

Selfiestick :stuck_out_tongue:

Nepp formen!

Marcus, för fan… :smiley:

Skall bli intressant när jag får min.
Jag har tanken att både använda den som fristående plånbok och på telefonen.

Återkom med vad du tycker! Funderar på att göra exakt samma sak.

1 gillning

Kunde tydligen hämta ut min 12 pro i förrgår men har missat det sms:et från Telenor…

2 gillningar

De slutade uppdatera min leveransinfo för tre dagar sedan så jag gissar att jag får min iPhone 12 Pro lagom till min 40-årsdag i februari.

2 gillningar

Samma för mig :frowning: hoppas allafall man får den innan december från Telenor

När beställde ni? Och vilken konfig?

Beställde en iPhone 12 Pro, 256 GB (silver) söndag 25 oktober. Brukar inte hänga på låset när de släpper nya produkter utan vill läsa recensioner i lugn och ro först. Har ingen brådska alls.

1 gillning

Beställde en pro 128gb grapite 26 oktober

1 gillning

Fick bara ungefärlig levinfo när man sökte på det ordernr de gav. Sen såg jag att jag hade ett nytt sms att luren fanns att hämta i butik. Har du beställt till butik eller hem?

Körde samma som dig, beställde vid släpp

Butik i Stockholm med Telenor Change.

Tog tydligen bara en dag efter att jag fick sms om att luren var skickad

Någon som har sett några erbjudanden med abonnemang på 12 Pro max ännu? Eller de kommer inte att ens visa vilka priser de har på förköp förrän imorgon?

Fick detta nu, mindre ram? Antar att de menar bezel och inte RAM, hade varit ett konstigt sätt att marknadsföra på annars…