Allt om iPhone 12-serien

Japp, kompatibel med vanliga qi-laddare.

1 gillning

Jobbar som återförsäljare så kan beställa allt inom IT åt bolag. :slight_smile: Oftast via Telia men kan lösa på andra sett också. :slight_smile:

Jag är också sugen på 12 mini. Tycker min XR är för stor idag

Jag tyckte det var bra. Bra telefoner även om det största fokuset låg på 5G vilket väl lär ta flera år innan vi har normal användning för. Även coolt med HomePod Mini. Och som vanligt snyggt presenterat rakt igenom.

1 gillning

Med 99% säkerhet blir det en 12 Pro.

1 gillning

Alla iPhones kvar på 60Hz? Såg inget om det, såg en jäkla massa 5G.

Jag gillar att storleken minskar om man jämför 11 med 12 utan att batterikapaciteten verkar minska. 11 Pro får samma storlek vilket är en acceptabel ökning jämfört med XS.

Är så otroligt sugen på tre stycken HomePod mini. Men vill ha svenska. Inget om detta?

Ok, men Apple kostar väl samma överallt? Och det är väl sedvanlig köbildning som gäller?

Nix, inget på eventet i alla fall.

Var det egentligen något som HomePod mini hade som inte den vanliga Hompoden inte har. :thinking:

Bra påslag på 999$ i år igen :neutral_face:

Jag hörde Hans skulle lära Siri svenska. :joy::joy::joy:

1 gillning

Priset?

Samma länder som tidigare.

Det är inget påslag, den svenska momsen som är högre än den amerikanska. men den lyfter vi dän så är vi nere på rimliga nivåer. :joy::joy:

Lite extra i Sverige med 25% moms+goa pengar till Copyswede. :laughing:

1 gillning

Nej nej nej, hos mig blir det dyrare. Men det skiter man väl i! :wink: (skämt)
Förmodligen så får du den snabbare via Apple, men många köper i samband med sina abonnemang och tar det som en mindre kostnad då. :slight_smile:

Jag ska inte ha något abonnemang utan köper den rent. Tack ändå.

Nej de har minskat batteriet för att få plats med nya grejor. Förhoppningsvis väger A14 upp det hela men med tanke på att 11 orna har riktigt bra batteritid och iPhone SE 2020 usel är det rätt att kolla in tester