Allt om HomePod Mini

Hahaha @Cribe :smiley: Jag förstår dig, ovanstående var ju ganska otydligt...rofl :smiley:

Japp, exakt. Så läser du mitt inlägg blir det liten klarare vad som funkar och vad som inte funkar.

1 gillning

Nej, du gick ut med felaktig information och jag korrekt info. Fick nu förtydliga det också :smiley: :rofl:

Nästan rätt :wink:

Misstänker att esse hällde lite väl mycket vodka i obojen :sweat_smile:

Absolut det har jag inte sagt bågot om. Jag säger att jag förtydligar det inlägget jag svarade på. Läs båda igen så kanske du förstår.

Uppdaterar!
bild bild

5 gillningar

Finns det något sätt att spela svensk radio? Nu säger jag bara play radio och då väljer den Apple 1 radion.

Mvh

Nja, HomePod i sig själv kan nog inte förstå annat än Apple Music med dess radio.

Dock så hade det varit enkelt att bygga som genväg som löser det, under förutsättning att aktuell radio-app antingen erbjuder actions i genvägar alternativt startar aktuell ljudström så snart man startar radio-appen.

Btw, jag hade helt glömt att jag hade beställt en från ProShop också. Nu är den tydligen skickad :smiley:

Till mitt försvar beställdes den för så länge sedan som den 12 november 2020.

1 gillning

SR-kanalerna fungerar iaf. Säger du Hey Siri, play P3 tex så spelar den P3

1 gillning

Funkar utan problem. Dom flesta kanaler som finns på TuneIn är tillgängliga. Jag säger ofta till min att spela P1 eller olika BBC kanaler.

1 gillning

Där ser man, jag lyssnar aldrig på radio över huvud taget så det visste jag inte. Bra att det går :slight_smile:

Var det inte något här som var på jakt efter “the real deal”…

https://www.blocket.se/vi/95005650.htm

1 gillning

@Hakan_Ander Annonsen verkar vara borttagen.

Vad såldes och till vilket pris? :slight_smile:

Edit: Öppnade ögonen och såg det nu. Fasen, de hade varit perfekta till mig.

Det kan ha varit jag. Skrev om mina bevakningar. Det där skulle varit som hand i handske. Tyvärr jobbar jag lite för mycket just nu så jag hinner inte kolla notiser på dagtid…:woozy_face:

Kan man ha automatisk bevakningar på blocket/tradera? :open_mouth:

Yes, jag har det på olika saker. Väldigt bra. Såtillvida det inte döljer sig något bakom ordet automatisk?

Nej, jag menade bara om det verkligen gick att få notiser automatiskt från blocket/tradera när en produkt man letar efter dyker upp?

Trodde inte det gick. En sak att det går på mer statiska sidor som t ex Prisjakt för att ha koll på prisnedgång men jag trodde inte det gick på blocket/tradera.