Allt om Amazon i Sverige

Bra idé! Ny patreon tier där man kan köpa emojis!

1 gillning

Mycket dålig idé. :joy::joy:

Haha YouTube kör så! Bli betalande medlem och du kan använda unika emojis!

Håller mig till standard. :joy::joy:

Perfekt! Jag sätter bollen i rullning! 20 spänn per känsla?

Tänker mig att det beror på känslan!

Bara man inte får 20 spänn om man postar bajskorven, då kan ju @Stefan_Sandstrom sluta flyga och leva gott på det. :joy::joy:

1 gillning

Han får en flygande bajskorv eftersom han är en nivå över alla andra på patreon.

Väldigt knepig prissättning på den boken. Sen beskrivningen beskrev ju inte någon bok.
Bra man kan returnera.

1 gillning

Och där var boken returnerad och 2230kr tillbaka på kortet.
Sommarens sämsta bedrägeriförsök…

9 gillningar

Det är bara 1 Juli så större delen av sommaren är kvar :wink:

Kollat runt lite på bla skärmar och de är ju otroligt billiga tom jämfört med Netonnet.

Hur är de att handla ifrån? Snabb frakt dessutom, redan på fredag/lördag

Ris eller ros att handla av amazon.se?? Blir iaf VÄLDIGT sugen att dra iväg en beställning.

Ska betala 6178kr för en skärm som annars ligger på 9000……. Får en 32” billigare på amazon än vad NoN ska ha för 27”

Jag har inte handlat så dyra saker, men på mina dryga 30 beställningar så har det funkat bra.
Var en sak som inte kom, men efter hört av mig fick jag pengar tillbaka.

1 gillning

Inga problem. Snabb frakt och hantering. Även returer är dom bra på.
Skulle inte funka annars att vara en av världen störta handelsplattformar. :+1:t3:

Kolla bara att den säljs av Amazon.

1 gillning

Utöver det flera skriver skulle jag säga att se framförallt upp med att det inte är en UK-butik. Men i grunden fungerar det mkt bra.

1 gillning

Kom på när jag såg tråden att jag inte sett någon återbetalning för en retur jag gjorde för ca 2 månader sen, nu väntar jag på svar från kundtjänst.
Detta gäller beställning av amazons egna Ring produkter

Edit : det gick snabbt, de gjorde en manuell återbetalning direkt så nu är det bara vänta några bankdagar :slight_smile:

2 gillningar

Hur ser man det?

Får bara fram att den säljs av: Amazon EU S.a.r.L.

Kan du länka till annons?

Kommer :slight_smile: