Allt om Amazon i Sverige

Borde det inte få att ställa någon fråga till säljaren/ amazon vad det är för produkt nu när du beställt den?

Är det en riktig klocka är det flax, annars går den i retur. Har returnerat en del felköp innan till Amazon och de betalar tillbaka snabbt. Man får en färdig DHL sedel och kostar inget.

Nix, är det fel så annullerar det köpet. Bara låta det rulla på så får vi se vad som händer.

2 gillningar

Återkopplar vad som händer… låter för bra för att vara sant fast Amazon är lite snurriga ibland så känns inte omöjligt.

Apple tar 6095kr så det känns helt sjukt om det funkar…

2 gillningar

Fanns en recension nu:

1 gillning

Man undrar ju om det är en bra bok!

Om inte annat, en dyr bok. :joy::joy:

Såg det, paketet är på är nu med UPS. Spännande :sweat_smile:

Har du vikten på paketet?

Inte än…återkopplar när kollisök ger nånn vettig info.

4 gillningar

Det fanns ju en tid då handböcker om iPhone sålde bra och till och med fanns på pressbyrån.

1 gillning

Väger 0.10 kgs och skickas från Järfälla. Har trillat in fler låga omdömen nu så är en bluff.
Fast kul att ni håller utkik efter bra delas! :smiley:

Glad Midsommar!

1 gillning

Lustigt att inte Amazon reagerat. Hoppas att allt går bra med återbetalningen. :joy:

De har ökat på sitt lagersaldo så returerna börjar dimpa in. :joy::joy:

Väldigt konstig bedrägeri. Amazon har ju en månads fri retur och då vill jag ju tro att alla som får en bok istället för en klocka kommer att använda den.

Ska man bedra någon är det väl inte jätte smart att gå via en jätte som Amazon där Amazon är säljaren?

2 gillningar

Ja eller säljaren. Den kommer få dåliga omdömen och det kan ju påverka negativt om det blir tillräckligt många.
För det verkar vara ett misstag.

2230 riksdaler, mitt livs dyraste bok, och då har jag ändå köpt en del samlarutgåvor av böcker värda namnet.
Detta är tekniskt sett en bok, den innehåller sidor och text fast inte mer än så, slutar bl.a mitt i en mening.

Går i retur… :sweat_smile:
bild

3 gillningar

Glöm inte att anmäla säljaren till Amazon också!

4 gillningar

Många känslor på detta inlägg. :joy:

Känslor kostar gratis. :joy::joy: