Allsvenskan 2024

Här diskuterar vi Allsvenskan och Svenska Cupen 2024.

1 gillning

Nervös förlängning i Svenska Cupen nu efter att AIK kvitterat i sista sekunden. :grimacing:

:yellow_heart::heart::blue_heart:

Straffar … :face_with_peeking_eye:

Djurgården! :champagne:

Nu ska vi bara spöa MFF i finalen. @zinned

Spelade ingen roll för oss hur det gick i dagens match, grattis till att få delta i finalen :blush:

Det ska bli intressant att se SvFF snärja sig ur det tydliga klammeri de har satt sig i när det kommer till var finalen ska spelas. Det är ju tydligt uppgjort men denna gången har det verkligen kommit upp till ytan så det ska bli intressant att se hur de tacklar det :blush:

Skulle förvåna mig mycket om de inte kör som vanligt, ordnar så den hamnar i Stockholm as usual och sedan försöker de ducka alla frågor.

1 gillning

@Zop

Det gör ondare att förlora på hemmaplan.

Been there done that, Lex Häcken.

Kul start på Allsvenskan med Norrköping - Malmö.

Sedan är jag sur då jag inte får igång matchen på iPad eller iPhone, men fungerar på Apple TV. En obehaglig känsla kryper sig om att jag betalar dubbelt, ett abonnemang via Telia och ett via TV4. Måste kollas upp. Men det ena funkar ju isåfall inte..:rage:

Nu blev det ett tråkigt mål också...

Det inlägget åldrades snabbt.

Alltid bra med träningsmatcher mot lag i högre divisioner. Alltid tråkigt att inse att det var en tävlingsmatch i samma division..:grimacing:

2 gillningar

Ni såg bra ut stundtals men Malmö höll på med någon form av urladdning.

Jodå, det fanns saker att plocka med sig från matchen. Hade t. ex. någon av de två målchanser vi hade innan 0-1 suttit hade det sett annorlunda ut. Hoppas jag…

4 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Bild- och ljudkvalitet på sportsändningar

Allt är som det ska vara. MFF i topp och blowitt i botten. Näringskedjan.

Äääsch!! Lägg av nu, om 8 omgången ligger vi på 14e plats! #forzablåvitt

Tuf hon inta kan läsa tabellen än, hon fick välja tröja själv! :joy:

6 gillningar

Första halvlek mot Bajen kan nog vara bland det bästa jag sett på stadion på länge.

Ja, kan vara så. Oavsett vilket är det ett statement mot de övriga deltagarlagen, bara för dem att rätta in sig i ledet :blush:

Sötnos där :blush:

Aja, hon växer också upp och lär sig att pappa inte alltid har klart för sig :wink: