AirPort Extreme har fått sig en uppdatering

Mjukvaran alltså.

1 gillning

Skulle som inte sluta me de … :face_with_raised_eyebrow:

1 gillning

Jo de trodde jag me…

1 gillning

För er som är nyfikna på vilka ändringar och buggar som är fixade.

1 gillning

Wierd … :unamused:

Apple har aldrig sagt att dom skulle sluta med mjukvaru uppdateringar. Det dom sagt är att dom ska sluta med hårdvaran. Är väl bra att dom uppdaterar säkerhetsfixar

Konstigt att inte AirPort Time Capsule får samma uppdatering som i princip är samma

Aha , blev ju panik förra året el om de var 2 år sen … @Sevis bytte ju direkt :wink:

1 gillning

Aha är de den som dom inte ger flera uppdateringar ?..

Apple har aldrig pratat om att exkludera något om mjukvara utan det har alltid varit hårdvara.

För ett års sedan kom nyheten om nedläggning.

Aha då fatta ja fel , trodde de var tack o gonatt … har själv aldrig kört de men ja minns att de vart e herrans liv alla skulle byta o till vad ?.. ubiqi o Google puckarna bytte många till

Paniken va total :joy::joy:

Jag blev aldrig orolig för Apple har en historia att supporta mjukvara längre än andra tillverkare. Jag har t.o.m köpt en till för att dom är så enkla och smidiga att använda. Köpte en Time Capsule av en arbetskamrat för en spottstyver.

1 gillning

Jamen var de inte så , ja fatta de som om dom skulle sluta me uppdateringarna , just därför alla skulle byta … :man_shrugging:t2: Fel som vanligt :wink:

1 gillning

Ok :+1:t2::+1:t2:

Ska man byta tillbaka? :joy:

Klart du ska !! Nu funderar ju till o me o ja o byta - fast ja aldrig haft dom :joy::innocent:

1 gillning

Jag kör Extreme och den är riktigt bra än idag men saknar vissa saker som att kunna lägga in VPN etc direkt i routern.

Men vill man pilla så lite som möjligt så är det än idag ett bra köp faktiskt =) Kommer rocka på med min tills den tackar för kaffet!

2 gillningar

Jag bytte ut min AExAC mot en ER-X + UniFi AC Lite AP.

1 gillning