Zlantar - Bra eller anuz?

Någon som har några nya alternativ? Testade Zlantar igår men idag har den inte kunnat läsa från bankerna på hela dagen så känns inte så stabilt tyvärr.

Finns tyvärr ingen bra sedan Tink försvann.
Amortering och ränta på bolån visas inte som utgifter. Mailade Zlantar om det för över två år sedan, de skulle fixa det var svaret…

Hur visas det då?

Som en flik i överkanten. Transaktionerna visas ej.
Studielån ligger som en transaktion/utgift

Korkat :man_facepalming:t3:

Som du säger båda CSN, privatlån och ränta på kreditkort syns som utgifter så lite udda att bostadslån inte gör de

1 gillning

Dock funkar inte appen alls nu för mig, kan inte logga in på någon bank via den och läsa in något, så kanske är lite sådär i helhet

Vilken bank?
Jag har haft problem med Swedbank, för tillfället är det löst.

Funkar inte för mig heller just nu.

Både SEB och Nordea. Ser inte ut som att Zlanta kontaktar BankId så felet ligger nog hos dom mer än hos bankerna

Sist jag provade Zlantar så visade den min betalning/överföring till kreditkortet som en inkomst istället för bara en överföring vilket gjorde att det såg ut som om jag hade mycket mer i inkomst/att spendera :moneybag: :man_shrugging:

Det tror jag nu kategoriseras som en överföring, inte helt säker men kan kolla om det kommer igång igen.

Vill man verkligen ha detta? Sen jag skaffade ett kreditkort på inrådan av medlemmar här så använder jag det till alla betalningar idag. Inte så positivt när man ser vad som går åt i månaden då man hade en skev uppfattning tidigare om sin månadskostnad. I vilket fall som helst så får man ju statistiken där iallafall.

1 gillning

Om man verkligen vill ha vad? Ett kreditkort eller Zlantar?

Zlantar, då det inte verkar göra vad folk önskar.

Det verkar helt klart ha sina nackdelar men verkar inte heller finnas något bättre allternativ verkar det som. Så vill man ha någon koll på vardagsekonomin verkar det vara det bästa. Men håller med, känns inte så stabilt tyvärr

Jag har använt Zlantar sedan september. På det stora hela tycker jag det fungerar bra även om de tycks ha något problem med BankID just nu. Det är i en helt annan liga än swedbanks egna motsvarighet.

Är det vanligt med dessa slags problem dom har nu?

Inte vad jag upplevt sedan september. Nyligen så vad det problem med swedbanks transaktioner från kreditkort, för övrigt inga problem.

1 gillning

Håller tummarna för att dom får ordning på det här då relativt snart så man slipper excel :hot_face:

Vill ha en app där jag kan se hur mycket jag lägger på olika grejer månadsvis, som vad parkeringens kostanden på jobbet blir per månad.

Provade Zlantar fast där är det svårt att se en månad, allt klumpas ihop för en längre period eller så syns inga siffror utan staplar där man får höfta.

Nån som vet nån bättre app?