YouTube-nyheter

Skall tilläggas att man måste först säga upp sitt abb här i Sverige om man nu har ett sedan tidigare.

1 gillning

Fick precis mail från YouTube angående Premium och att dom höjer priset för oss som har konto i Argentina.
Från 179ARS till 699ARS för familjeabb.
Så i svenska kronor blir det från 15:- till 50:-.
En rejäl höjning men fortfarande billigt skulle jag säga.

Jag kör vanligt från 9:- till runt 30:- helt ok i min bok. :joy:

2 gillningar

Stackars alla från Argentina som nu får dyrare abonnemang bara för så många andra skaffar billigt konto där :laughing:

(Har såklart ingen koll på om det är därför priset höjs, utan bara raljerar lite :wink:)

1 gillning

Ganska sjukt att det höjs nästan 250% på ett bräde eller?! Svenska priser är 179kr väl? skulle ju innebära en höjning hör till nästan 600kr :rofl:

ARS är ju inte värt något så inte så konstigt.
YT vill väl få in ett par USD iaf.

Grejen är ju den att när tipset kring att skaffa billig YT Premium kom och snackades om här på Bubblan så var det Argentina och Indien som rekommenderades. Båda nämndes samtidigt och det var bara att välja, båda var löjligt billiga.

Nu kom prishöjningen, nästan 300% ökning av priset i Argentina. I Indien? Ingen prishöjning :grinning:

Gissa vilket av länderna jag tror flest reggade sig i :wink:

Men det är ju fortfarande prisvärt även efter höjningen.

1 gillning

Det är ju subjektivt men just jag håller med.

Däremot tycker jag det gränsar till kriminellt att höja med 300%.

Tyvärr är det inget månadsabonnemang i Indien utan man måste teckna sig på nytt hela tiden.

Eduardo på Feber har lösningen:

2 gillningar

Får se om man jag orkar kolla på detta ikväll.
Lite lockande att spara några kronor. :nerd_face:

1 gillning

Det lockade lite att få ett år betalt direkt. Men sen om jag får ork eller tid att ge mig på detta vet jag inte.

2 gillningar

Sedan blir man ju lite fundersam när det gäller detta "trixande".
Känns som YouTube har koll på detta men det är ju säkert en liten grupp som gör detta så dom kanske är glada att folk signar upp än inte alls.

Nä, orkar inte.

1 gillning

De är väl inte vana vid betalande kunder som inte är företag :wink:

Håller mig kvar där jag är, verkar enklast då det fortfarande inte är några stora summor vi pratar om. Det blir ju ingen större besparing på att trixa runt känns det som.

2 gillningar

Förstår inte att ni orkar. Ser ingen reklam alls på YouTube med Safari-tillägget Vinegar.

1 gillning

Reklamen har jag aldrig tänkt på då jag har annons blockerare utan det är ju andra saker som är bra med premium abonnemanget som att man kan ladda ner saker och köra offline exempelvis.

1 gillning

Jag är aldrig offline.