Xiaomis pump – en mänsklig rättighet … typ!

6 gillningar

Alla ska ha en (eller två)!

2 gillningar

Minst två! Jag har faktiskt två :joy:

1 gillning

Har numer också två, en jag köpte för 4-5 år sen till bil, cykel och luftmadrasser typ.
Nu också en för T-Roc:en som “följde” med tillsammans med “läckage-fixar vätska” istf reservhjul.

1 gillning

Läs finstilt på den som följde med bilen, min har en varning att inte köra mer än 10 minuter, då börjar typ skiten brinna, antar att den kopplas till cigg-uttaget precis som min?

Xiaomis pump är 1000 ggr bättre och kan följa med överallt.

Så du tycker jag ska tre??? två räcker nog till att fixa en punka oavsett om var och en kan köra max 10m åt gången… Men har inte kollat min nya… än.

Hur länge klarar denna att pumpa i ett streck? Såg ju rätt bra ut men, tja väsnades lite dock.

Tills batteriet tar slut.

Jaha, sa ju inte ett dugg, om det är 10-15 eller 20 minuter etc i sträck.

Nähäpp. Men du har ju en så kanske vet själv? :slight_smile:

@Marcus_Attefors vet säkert bättre då han inte laddat den än efter den togs ur kartogen.

Snygg iPod! :yum:

Vad gäller pumpen, vet inte vad jag ska ha den till, men vill fan ha en ändå! :grinning:

3 gillningar

Bara att köpa!

1 gillning

Faktiskt inte testat! Den har ju inte dött ännu och då har jag underhållspumpat bilen (alla däck en gång) Min scooter säkert 10 ggr, en badmadrass (den i videon) tre fotbollar och 4 cyklar :slight_smile:

3 gillningar

Bra skit, alla borde ha minst en. :slight_smile:
Får nog beställa en till.

1 gillning

Nej inte just den…

Okej, då borde du köpa en. :yum:

Verkar ju kalassmidig! Tack för att du testade luftmadrassen som jag efterfrågade också :slight_smile:

2 gillningar

Så lite så! Allt för dig :slight_smile:

2 gillningar

Hur mycket luft pyser ut när man skruvar av pumpen från ventilen?

Jag har en variant från Biltema som känns som den släpper ut hälften av trycket när man skruvar av pumpen från ventilen, vilket gör att jag ytterligt sällan använder den. Dessutom är den stor och lite bökig.

Från ventilen på elsparken? Obefintligt!

1 gillning