Xiaomi kör rea på massa prylar

Och de har även prissänkt sin elektriska pump ca 200 spänn som jag recenserade för inte så länge sedan:

Rean hittar ni här.

5 gillningar

Tack för tipset Marcus!

Någon som har denna eller något liknande, känns som en smidig lösning om det fungerar?

image

https://www.mistore.se/sv/tillbehor/laddare/billaddare/nillkin-car-magnetic-wireless-charger

1 gillning

Kolla betygen verkar inte så nice. Nackdelen med de där är ju att du behlver ett skal med magneter i. Jag kör mophies med qi men där “spänner” man fast telefonen.

Missade både betygen och att man ska ha ett skal, går ju fetbort då. Får bli en ny bil med Qi-laddare istället :crazy_face:

Kör ju Android så laddar nästan aldrig min telefon i alla fall :clown_face:

Är eet för att den är så gräslig att man aldrig vill använda den? :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

Ni är en hög elitistiska mobbare allihopa! Säger som än annan Android-användare - ingen tycker om er! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 gillningar

Har du också nätverksstrul! :smiley:

2 gillningar

Nej, det har ju inte med Android att göra. Är ju ett solklart fall av skit bakom spakarna och att Stefan inte är tillräckligt bra på “data” :grin:

1 gillning

Luftkompressorn, följer det med anslutning till bilventil för däcken?

Snap! Väntar på kommentaren från @Stefan_Sandstrom nu…

3 gillningar

Japp!

1 gillning

:popcorn::popcorn::popcorn:

Vet inte riktigt vad jag ska ha den till, men jag köpte en :smiley:

Lika lättlurad som @Sevis
Ända skillnaden är att han köper två. :joy::heart_eyes::heart_eyes:

1 gillning

jag kan utan skitsnack säga jag har bäst koll på nät av alla på tv…

3 gillningar

Köpte luftkompressorn, så nu har jag tre olika :slight_smile:

2 gillningar

Kan det vara möjligt, min kompressor är redan på väg och ska leveras redan idag?
Mi Kompressor

Haha nej det skulle jag tro är högst osannolikt faktiskt!

1 gillning

Don’t mention the “nätverk” :grin:

Den kommer på måndag, men den lämnar lagret i Halmstad idag :+1: