Xiaomi har även en ny pelarfläkt i sin portfölj

Från sajten:
image

Innovationen verkar inte sina i Kina utan här lanseras nya produkter på löpande band trots den rådande situationen i världen. Xiaomi som har ett par nya fläktar på gång redan har nu dessutom presenterat en pelarfläkt av mer traditionell sort.

Denna nya pelarfläkt går under det flotta namnet Xiaomi Mijia DC Frequency Conversion Tower Fan och kan självklart kontrolleras via Xiaomi Home appen som med fysiska knappar på ovansidan. Den har ett galler framtill med små hål så att barn inte kan sticka in fingrarna och även denna modell kan simulera naturliga vindpustar som sina kusiner i övriga fläktportföljen. Pelarfläkten roterar 150° och har en låg ljudnivå på endast 34,6 decibel (max ljudnivå på full effekt är 63 dB).

Priset för Mijia DC Frequency Conversion Tower Fan är cirka $50 finns att köpa direkt från Kina via Geekbuying.

Källa: XiaomiToday

Men ja!

Men jaaaaa!
Synd på servern bara, orkar inte hoppa emellan.

Hoppas att de släpps i EU!

1 gillning

Verkligen! Den där gillade Severyd!

Hur är det med sådana dära, får för mig att de låter mer än vanliga fläktar i förhållande till luftflöde. Någon som har koll?

jag är fotfarande förvånad igen märkt att jag har fläkten i min mancave. Har “råkat” få med den på några bilder.

2 gillningar