WWDC 19 - Det här är Mac Pro

Men som dom som verkligen kör dessa maskiner brukar säga : ett par faktureringar så e den betald :man_shrugging:t2:

2 gillningar

jag jobbar som Pilot och kämpar dagligen för att inte göra sådana tabbar vid announcement… … Och hon körde den påett apple event… Hon står nog och hoppar in i en vägg nu.

ja, jobbar man proffesionellt med tunna deadlines så vill man ju ha en snabb dator så är det ju.

Mm :man_shrugging:t2:

Ok, en snabb pryl, men 100% på att folket på Oculus anser att den inte duger för deras headset… bara Windows PC med Vega grafik godkänns :wink:

Jag hoppas innerligt att min 2015 Macbook pro har några år kvar i sig. Hade så hoppats på att Mac pro skulle vara lite mer vettigt prissatt men icke. Kanske får man satsa på en Mac mini nästa gång… eller en PC - Windows 10 är ju inte helt dumt nu för tiden.

Öööh?!? Varför säljer de en skärm utan stativ?? Är det tänkt att denna också ska kunna funka som en extremt kraftfull och tjock iPad också eller?
För man måste väl ha stativet för att kunna använda den? Eller??

Galna priser!!!

Det går att hänga den på väggen med vesa-fästet.

1 gillning

Eller på en ergotron-arm som jag har i studion. Många har speciallösningar så det är anledningen - men priserna. Folk buade ju faktiskt när man visade ett stativ för 1000 dollar.

Ok, fast vem har en passande vägg precis i rätt avstånd vid skrivbordet?
Känns märkligt.

Vänta nu - levern kan man dela! Hur mycket får man för en halv lever? 500 k? (man kan då behålla den andra halvan själv)

som sagt. inte gjort för vägghängning primärt (möjligen i tex en produktionsbuss med lite utrymme). Det är primärt så att många studiolösningar redan har ergotron-armar eller annat på plats som man vill kunna fortsätta använda.

Givet köp på allt…

1 gillning

Den har USB-C. Thunderbolt-3 är USB-C kontakt och fungerar som det också

Eller så kör man en zen 2, stört peppad på dem. Snart kommer de!

ah missade det då. perfekt

Stativet fick till och med ett eget bord. :joy:

1 gillning

helt stört…

1 gillning

Vad tror ni om framtiden för iMac?

Denna Mac Pro är ju verkligen ingenting för en vanlig plånbok men iMac brukar ju vara lite mer konsumentvänliga.

Kan designen på Mac Pro vara vägledande för hur framtida iMac kommer se ut?
Vore coolt om de gjorde en iMac i liknande stil som denna skärmen.

 Car

2 gillningar