Allt om World of Warcraft Dragonflight

Som ni vet så är vi några som spelar WoW Classic på fredag- och lördagskvällar. Det är mycket gemytligt och trevligt. Det gjorde att jag även provade på att spela vanliga WoW igen och det har verkligen förändrats sedan jag spelade för 10 år sedan (dvs så som WoW Classic) är. Det är otroligt "nerdummat", omöjligt att dö, man får aldrig slut på manga. Nästan som att ha fusk igång i spelet. Men faktum är att det är megaroligt ändå, eller trots det, att köra själv!

I och med att man lvl:ar upp blixtsnabbt så är det inte heller samma evighetsprojekt som tidigare utan det går att spela cusual när man har lite tid över eller är trött.

Jag är level 55 på vanliga! Men önskar mig en Mac mini :confused:

Får man en Mac mini vid level 60?

1 gillning

Haha!

Om de vore så väl! Inge kul o spela på min MacBook, fungerar okej i öppna världen, på låg grafik.

Undrar ff hur det går med våra fredags- och lördagskvällar…

:cry: de har gått åt h *lv *t * :frowning:

Inte för mig och tre andra gentleorcs :slight_smile:

Är det orcherna D’Artagnan, Athos, Aramis och Porthos som härjar på fredagskvällarna?

2 gillningar

Drog igång TBC classic.
Tänkte att vi snålar och inte köper boost, levlandet är ju ändå uppsnabbat jämfört med classic.
Vette sjutton om det inte varit värt de där 400 iaf för det kommer ta oss en typ en veckas speltid att bli 60 :stuck_out_tongue:

Levlade 50-60 i shadowlands på typ samma tid som 1-15 i classic TBC.

Går de köp 60 boost i Classic?

I TBC classic kan man köpa dark portal pack, då får man en 58 boost.

1 gillning

Vilken server lirar ni på? :grinning:

Najs

Jag som tycker äventyren från lvl 1 är det mest spännande :slight_smile:

1 gillning

Jädrar vad fina minnen man har från WoW back in the days. Grinda boars i Durotar.

Nog tur att jag inte har en dator att spela på, då hade man nog trillat dit igen :wink:

Den skiten har man gjort så många ggr… spelar sen de släpptes typ, sen paus imellanåt :joy:

Går ju att spela mer eller mindre på en miniräknare.

Har fått en ny ikon som heter Agent, med Battle.net logga på. Vad är detta?

På datorn?