Watchtube - Youtube på din Apple Watch

Från sajten:
image

Om du någonsin befunnit dig i situationen där du inte har direkt tillgång till din telefon, dator eller surfplatta och haft ett enormt behov av att i just den stunden titta på Youtube – då är watchtube för dig.

Appen finns I din Apple Watch App Store och fungerar förvånande väl. Där finns en sökfunktion, du kan spola fram och tillbaka och du har en flik med din historik. Du kan dock inte länka det med ditt vanliga Youtube konto.

Det hela kräver friska ögon, starka glasögon och lite tålamod. För även om processen fungerar väl så är det hela väldigt pilligt.

Hur mycket behövs det? Inte alls. Men det är en liten påminnelse om hur långt tekniken har kommit.

Via 9to5Mac

äsch få... fanns 1982 redan

download

4 gillningar

Attans. Med andra ord har vi inte kommit så långt trots allt. :grin:

2 gillningar

Man blir sur att vi inte kommit längre :slight_smile:

Ja, rimligtvis borde ju klockan kunna agera projektor vid det här laget! Vore grymt att kunna slänga upp en 70" bild på tåget när man pendlar på morgonen.

1 gillning

Ingen lämnar väl någonsin sin telefon hemma? :rofl:

Jag har sett minst tre YouTube kanaler där man testar att ersätta sin iPhone med sin Apple Watch. Alla kommer fram till att det är en dum ide. :laughing::man_shrugging:t2:

1 gillning

minsta man kan begära.

Konstigt :joy:

Jag gör det. Varför släpa med sig den på gymmet eller likande?

Tänkte väl i dom lägena som man kanske ska kolla en Youtube video... Vilket jag förmodar man inte sätter som prio på gymmet och kollar på videos på sin Apple watch :rofl:

Håller med om att det är nog ganska klokt att lämna sin iPhone ibland. Jag låter också den ligga i skåpet på gymet. Jag tror dock inte att det är läge att ersätta den med sin Apple Watch riktigt än. :slight_smile:

Inget att ersätta telefonen helt med. Mest för att det saknas app:ar. Kanske inte appar som WatchTube men Västtrafik för gärna fixa så man kan ha biljetten i klockan. :slight_smile:
Då hade jag lämnat telefonen hemma mer.

Precis så känner jag med Skånetrafiken. Hur jäkla svårt kan det möjligen vara att göra en app för Apple Watch? Å andra sidan har dom ju svårt med att passa tider och det är ju faktiskt deras primära uppgift, så allt utöver det är kanske att begära för mycket...