Volontär till snustest

Är med och testar nytt snus.
Man får dosor hemskickade och ersättning för den här var 300kr i presentkort som man själv väljer.
Sist fick jag hem 6 dosor som enbart var märkta med ett nummer på baksidan.
Sedan ska man testa var dosa i två dagar i en ordning som de bestämmer.
Fyller i ett enkelt Googledokument och sen är det klart.

Fick detta i slutet på mailet så är det någon som är sugen på snus och lite presentkort följ länken och anmäl er.

Vi söker också fler personer till detta snustest, har du vänner bekanta som använder Lundgrens, Knox eller One? Skicka gärna vidare länken till snusare du känner ; https://a.ipsos.se/ug7mj

1 gillning

Vilket bolag står bakom testet?

Ipsos är företaget som är anlitat för testerna. Vet ej vilket bolag som skickar snuset men dosorna ser ut som Swedish match.

1 gillning

Snus är livet, så självklart.

LOL, blev avvisad då jag inte snusar tobakssnus...

Blev avvisad av oklar anledning.

Märkligt, vad valde du för snus?

Samma här, också avvisad. Testade att fylla i med flera olika svar. Har snusat alla sorter sen 10 juni 1981 :slightly_smiling_face:

:face_with_monocle:

Blev nekad på vanlig portionssnus (ej white). Troligen har de fyllt sina kvoter. Eller så är det för att jag ser så ung och fräsch ut så de tror jag är under 18 år och olaglig.

Provat alla möjliga och omöjliga alternativ, nekas. :joy:

Jag med fast sen 1965 ca :slight_smile:

1 gillning

Bra undersökning då ingen får vara med :rofl: :rofl: :rofl:

20-årig kvinna som gillar Catch verkar vara kriterierna. :rofl:

Vanlig portion, inte vit.

Jag körde på vanligt snus med White prillor när jag kom med.

Du blev ju inte avvisad som ser det ut som

Nä precis, men var tvungen att vara en kvinna runt 20 och gilla Catch-snus. :rofl:

Fick samma, bockade i att jag inte gillar nikotinsnus men snusar tobakssnus. Gillar general, rape och One.

1 gillning

Får väl hoppas att någon kom med då de själva skrev att man skulle dela ut länken. Kommer man med får man ett mejl där man får signera ett avtal med BankID. Sedan skickas dosorna ut.
Så här såg de jag fick hem ut.


4 gillningar