Vinterskor

Perfekta att springa in med och hämta mobilen man glömde…:sweat_smile:.

3 gillningar

Framförallt på klinkers. :joy::joy::joy:

2 gillningar

åtusan - det finns alternativ till gympadojor som både blir blöta genom hålen i sulorna och tyget ovanför!

Ta på dig ett par ”foppatofflor” så rinner vattnet ut ur hålen. :wink:

2 gillningar

Idag när jag skulle gå till jobbet och precis skulle gå ut genom ytterdörren kom jag på att jag glömt mobilen i köket. Det var bara att krypa över golvet… 🤦 Är nog rätt bra grepp på parketten iofs…

Som väglaget är just nu här så är jag glad att jag har mina Icebugs. Jag går mycket mer avslappnat och spänner mig inte lika mycket som med odubbat. Annars blir det alltid nån sträckning när jag halkat till.

1 gillning

Ja, idag var det riktigt halt på gatorna här i Lkpg. Höll på att dratta på ändan vid ett tillfälle men det klarade sig.

Nja :thinking:

Tror nog mer på detta :wink:

Sneakers året runt…!

1 gillning

Vi får aldrig snö, men var 22 grader idag när jag körde hem och insåg att jag behöver ha dubbla tjocktröjor!

3 gillningar

Vilken modell har du? Jag köpte några som heter Metro2.

Mina heter Jokk tror jag, så föregångaren till de HÄR.
Kollade på Metro2 också, men de passade inte mina fötter, skorna var lite för smala i fram.

Dessa köpte jag på XXL för 799.

1 gillning

Nu har jag testat mina dubbade vinterkängor några dagar. Två ”träningsrundor” à la powerwalk och lite annat gående dessa dagar och jag säger wow, vilket grepp. Skillnad som natt och dag. Sedan är de väldigt bekväma som promenadkängor. Funkar i butiker på sten/klinkergolv utan att bli hala. Men låter som en pansarbandvagn tar sig fram på asfalt. Köper man de jag köpte måste de flesta ta en halv till en storlek större för att komma i skon. Trång vrist.

1 gillning