Vill ni vara med och spela Whamageddon med mig?

Är med! Kul!

Idag hörde jag ”Last Christmas ” på P4 i bilen mellan 2 jobb. Men som tur var var det covern med Ariana Grande så jag är fortfarande med i spelet.

Imorse precis när jag startade bilen spelade de originalet på P4 Väst. Så jag är ute.

#Whamageddon

Kliver in i min mors spel vid Vingåkers station. Det första som spelas är den här låten.

Jag är ute ur leken.

Tänker att man förlorar när man hör Just D - Juligen.

Justdgeddon

Ja, jag är ute ur tävlingen, lär väl inte vara någon kvar :rofl:

Fortfarande kvar! :slight_smile:

1 gillning

Öööö Just D, igen…. :exploding_head:

Har klarat mig hittills. :joy:
Så länge jag är instängd i min lägenhet är det lugnt... men när jag väl drar till mina föräldrar får vi se hur länge det håller. :grimacing:

2 gillningar

Jag är kvar. Men så har jag en lång historia av att klara mig också.

1 gillning

Trodde ändå det skulle vara enkelt på jobbet men teamleadern har köpt två HK Onyx som han parkopplat, placerat ut och kör julmusik. :joy:
Får se när jäveln dyker upp.

2 gillningar

Vi hade julmiddag med julmusik i bakgrunden. Tog mobilen som styrde musiken och tog bort last christmas låten så jag är ännu kvar

5 gillningar

Säger jag det till min kollega kanske han spelar den av ren jävlighet. :joy:

hmm börjar lukta lite fusk här :joy:

2 gillningar

Lyssnar bara på klassisk musik i P2 hemma, där tror jag inte heller att låten kommer dyka upp. Funderar på att skippa sonens avslutning, litar inte på att den inte kommer sjungas där

2 gillningar

MOHAHAHAHAHA!

Aldrig förr har jag varit så glad över att min dator spelar ljudet via ett externt ljudkort kopplade till ett par hörlurar där ljudet alltid är nedraget.

4 gillningar

2 gillningar

Lever än så länge :slight_smile:
Brukar klara mig till sista veckan, får se hur det går.

Vilket gulligt AirPodsstativ

1 gillning

Jag åkte ur igår kväll #whammageddon