Vill nån spela Warzone med mig?

Söker nån ny nörd vän att spela warzone med :joy::grimacing::heart_eyes:

@Esse kanske?

Det hade varit nice men jag har dessvärre väldigt sporadiskt med tid för gaming :frowning:

Lite hinner du väll?!

Är ju super kul ju!

Ok, går o köra solo, duo, 3 eller 4 spelare :slight_smile:

Jag gjorde någon övning i början, sen kom jag in i ett flygplan, hoppade ut, sköt ihjäl två.

Sen kom jag fram till två grabbar som inte sköt på mig, så jag hängde med dom, de dog lite här och var, jag sköt ihjäl någon mer sen blev jag ihjälskjuten.

Fattade aldrig om de två andra var botar eller spelare och om vi var i lag eller inte, sen stängde jag av boxen och la mig och sova, för klockan var typ 04. :slight_smile:

Vill du lägga till mig på xbox så skriv vad du heter på xbox så lägger jag till dig.

Okej. Adda mig. Edling#2423

1 gillning

Haha låter som att ni spelade i lag med 3. Går att se på kartan om du spelar med vänner eller utan.
Jag spelade en hel del förr men har inte startat spelet på över 2 månader nu :stuck_out_tongue:

Nån???

Söker folk o spela med!

Försökte joina dig häromdagen men då kom en uppdatering helt plötsligt

Uppdatering var ett nytt namn för varning som jag inte hört tidigare. :joy::joy::joy:

Hade du addat mig på warzone? Vad heter du där då? :sweat_smile:

Mr Pew pew

Ahh undrat vem de är :joy::joy:

Ja nu är det dags, men jag lyckades inte installera det på PCn, står bara calculation size :frowning: Googlat och det kan hända om något annat program tar upp processen men jag har inga andra program igäng. Skräp-Windows!

Nu är ni inte lika många som spelar längre:

1 gillning