Vill du ha ett stekt ägg till lördagsfrukosten?

Från sajten:
image

Nytt projekt på Kickstarter ser till att fixa ditt stekta ägg på upp till sex olika sätt. HYS Smart Fried Egg Cooker lovar det perfekta ägget till frukost.

HYS Smart Fried Egg Cooker är en pryl som du antagligen inte visste du behövde för att fixa till ett stekt ägg. Ett nytt, lite halvkul projekt på Kickstarter vill se till att ditt frukostägg blir stekt till perfektion – precis som du vill ha det. Upp till sex olika sätt att tillaga ägget på erbjuds i en liten pryl som inte tar så mycket plats i köket.

HYS Smart Fried Egg Cooker

HYS Smart Fried Egg Cooker kommer i två olika färger, svart och vit och reglage för att välja hur ditt ägg ska stekas finns på ovansidan av locket.

HYS Smart Fried Egg Cooker

Hela tillagningsprocessen ska vara enkel och allt som behövs är lite olja som penslas ut innan du kläcker ägget i HYS Smart Fried Egg Cooker. Beroende på hur löst stekt eller hårt du vill ha ägget så kan det ta allt från 3,5 till 14 minuter.

Priset för HYS Smart Fried Egg Cooker ligger på ungefär 915 svenska kronor så det vill till att du verkligen gillar stekta ägg till frukost…

Källa: Kickstarter

En produkt som löser ett problem som inte finns… Knappast svårt att steka ett ägg eller två i en stekpanna. Den största ner-sidan med produkten är ju att det är ett ägg i taget, kunde möjligen förstå fördelen om man ville göra ägg till hela familjen som var färdiga samtidigt.

3 gillningar

Jag har ibland använt ordet ”äggrost” som exempel på en omöjlig, onödig och påhittad produkt. T.ex. i meningen: ”Grattis, då du har vunnit en äggrost!” :wink:

Nu kan jag inte det längre! Äggrosten finns i verkligheten. Väntar nu på helikopterkatapulten.

6 gillningar

14 minuter för ett ägg? Inget för mig, hinner ju att bli hungrig mellan äggen. :joy::joy::joy:

Nog mest lämpad för singelhushåll men den försvinner nog från marknaden rätt så snart.

1 gillning

Hehe, det hinner man steka 3-4 ägg på den tiden och även käka upp ju!

1 gillning