Vilken tjänst väljer ni?

  • Apple Music
  • Youtube Music
  • Spotify

0 röster

Youtube Premium och där ingår Youtube Music.

Jag kör Apple Musoc och sambon Spotify, så har båda men använder själv bara Apple Music

1 gillning

Så kör jag med, men youtube music är tyvärr så dåligt… enda som håller mig kvar är reklamfri youtube

Tycker den är helt ok, men reklamfri Youtube är värt det tredubbla. :slight_smile:

Fan One tjänsten sen kanske får min på att bli sugen på Apple Music :stuck_out_tongue:

Bara att prova och välja den tjänst man tycker uppfyller sina behov. :slight_smile:

Ah… :joy:

Jag har YouTube Premium men Music appen tycker jag är bedrövlig. Kanske har blivit bättre sedan jag testade men blev aldrig kompis med den. :man_shrugging:

Samma här.

Möjligt att den blivit bättre, jag är så tråkig så jag använder nästan bara “Your Mix”, och den funkar bra för mig. :slight_smile:

Samma här. Känns mer prisvärt än Spotify när man får både reklamfri YouTube och en musiktjänst.

Tycker att Youtube Music blivit bättre, i början var det riktigt dåligt och ofärdigt. Har nu använt YT Music sedan man fick in funktionen att ladda upp sitt musikarkiv och migrera musiken från Play Music och tycker det fungerar helt okej!

Saknar dock stöd för Youtube Music i min Garmin-klocka, känns som att Google har lite jobb för att komma i fatt Spotifys breda stöd.

Jag väljer en egen tjänst för musik/film och så vidare. Jag hostar allt mitt själv. Kan även nå allt utanför hemmet om jag vill.

Fungerar för mig! Jag vill ha min musik och spela i vilken musikspelare jag själv väljer. Ingen som tar bort musik som inte passar tjänsten och avtal gått ut m.m.

Typ som Apple Musik gör. Man kan streama sin egen musik :grin:

1 gillning

Puss på dig också! :wink:

Jo, jag laddade upp lite musik på YouTube Music på test för några år sedan. Tror man får 50k eller 100k låtar så bör täcka in dom flestas musiksamling.

Jag har dock andra skäl varför jag inte vill ha tjänster också. Men det behöver vi inte gå in på här!

Edit:

Du fick mig att leta efter massa strömtjänster man haft. Spotify var inte det vackraste förr i tiden: