Vilka poddar lyssnar ni på?

Virtuellt är så bra, har varit med och kickstartat den :slight_smile:

Jag är ju helt ointresserad av spel men kunde även uppskatta dom delarna i hans podd.
Kommer ju en säsong 2 snart.

Just nu lyssnar jag bara på 3 stycket tror jag. Darknet Diaries, Opt Out och Firewalls Don't Stop Dragons.

Darknet Diaries:

Opt Out:

Firewalls Don't Stop Dragons:

1 gillning

Nu för tiden lyssnar jag regelbundet på:
AppleInsider
HomeKit Insider
Accidental Tech Podcast
Teknikveckan
The Talk Show With John Gruber
Fråga Anders och Måns
The Queen Podcast

Och lite mer oregelbundet:
Inside of You
In Our Time: Science
ID10T
Flashback Forever
Office Ladies

2 gillningar

Bara lyssnat på första avsnittet men verkar lovande.

2 gillningar

Efter 4 avsnitt. Grymt bra och välproducerat. :+1:t3:

Lyssnar på nöjessvepet under sommaren då de gjort hela feeden gratis med koden hesafredrik på www.underproduktion.se

Sprang på ’Films to be buried with’ med Brett Goldstein (manusförfattare och skådespelare från Ted Lasso) nyligen och gillar det.

Nytt avsnitt av Skuggland ute. Denna gången med Anton Berg.

1 gillning

Jag har börjat lyssna på Self-Hosted:

Helt okay podcast tycker jag!

Podcasten ”Serial” meddelar att de kommer att släppa ett nytt avsnitt redan imorgon.

3 gillningar

Ute nu!

2 gillningar

Den här är lite kul om man gillar film:

Wow! Följde detta för många år sedan. Blir att lyssna på så fort det går!

1 gillning

Från sajten:
image

Dokumentären Brevet till Saddam har nu släppts i alla sex avsnitt. En podddokumentär om hur ett brev från Sveriges statsminister till Saddam Hussein blev storpolitik.

Dokumentären är gjord av P3 Dokumentär- och Spår-veteranen Anton Berg. I Brevet till Saddam hör vi före detta statsminister Ingvar Carlsson berätta om förhandlingarna med Irak under Kuwait-kriget. Detta då Irak satte tusentals utlänningar i husarest i Bagdad. Risken fanns att dessa sedan skulle användas som mänskliga sköldar vid en förväntad kommande invasion av Irak från världssamfundet.

Du lyssnar på Brevet till Saddam genom att prenumerera på Third Ear Studio via Apple Podcaster eller direkt hos Third Ear Studio.

Vi har tidigare intervjuat upphovsmannen bakom dokumentären Anton Berg om denna serie och mycket annat.

1 gillning

The Missing Cryptoqueen. Efter två år är dom tillbaka och dom verkar fått upp nya spår av Dr. Ruja.
Mycket bra och välproducerad från BBC.

Finner det svårt att få tid över till att lyssna på Poddar/pratradio. Gör jag något annat samtidigt tenderar min hjärna att stänga av övrig input så då hör jag inte podden. Alternativt jag hör podden och då gör jag något fel i det jag arbetar med.

1 gillning