Jag har kört Frank Dandy i så många år men de har börjat tumma på kvalitén eller nått för samtliga relativt nya kalsonger från dem har gått sönder i grenen. Så nu blir det jakt efter nya.
Så vilket märke kör ni och varför?
Jag har kört Frank Dandy i så många år men de har börjat tumma på kvalitén eller nått för samtliga relativt nya kalsonger från dem har gått sönder i grenen. Så nu blir det jakt efter nya.
Så vilket märke kör ni och varför?
Älskar Björn Borg! Grym bra kvalitet och sitter perfekt över röven
Försöker du påskina att du är välhängd?
Jag säger som jag brukar även om det är som att svära i kyrkan: Dressman's Briefs is da shit.
Hade dressmans förut (man basic) tror jag de hette. Men de krympte alltid i tvätten trots att jag körde dem i rätt temp.
Dom frugan handlar på Ullared!
Har också kört Björn Borg i många år och varit nöjd. Bra passform och kvalité. Dock har jag på senare tid i och med att låren blivit lite större (inte med muskler) fått att dom slits mer i grenen.
Känns som även Björn Borg börjat tumma på kvalitén.
Så följer denna tråden om någon har bra tips på kalsonger med "förstärkt" gren.
Så stockholmarna kör samma stuk med kalsongerna som med skjortorna, ett par storlekar för små?
Köp större så passar de efter tvätten.
Haha kör redan större modell då jag hatar när de glider upp
GANT eller Björn Borg, har mest GANT. Riktigt bra kvalitét på GANT tycker jag, inget par som slitits här.
Sen har jag några par Lifewear Bamboo som är sköna som omväxling.
Under armor helt klart.
Calvin Klein var en favorit länge, men mitt senaste inköp var Hollister och de är nog de bästa jag ägt hittills.
Tror det är svårt att hitta kallingar som inte slits ut i grenen efter en tid. Speciellt om man mest går i jeans.
CDLP boxer briefs är inte förstärkta i grenen men de är gudomligt sköna och håller passform, resår och färg väldigt länge. Rekommenderas varmt!
wesc , du blir inte besviken , har kört dom säkert 10 år , prova vetja !!
Instämmer helt
Comfy Balls Performance är numera det enda märke jag kör. Bra priser på startkit mm nu.
Edit: Fick precis detta
Är de bra alltså? Alex och sig e gör ju ofta reklam för dem i sin podd.
Ja, tycker det. Sitter bra, tunna och sköna. Performance är i polyester vilket jag tycker är skönare än bomull.
Förstärkta i grenen?