Vilka är med på en resa till ett hälsosammare liv?

Har laddat ner den och en på svenska 7-minutersträning-fitnessapp Får prova vilken jag gillar mest. Med start imorgon.

2 gillningar

Då ska du nog inte lyssna mer på den läkaren för det finns ingen sanning i det.

Gott nytt år!

2 gillningar

Nu skålar vi in det nya året

6 gillningar

Avslutar årets sista dag med 20K steg så nu står det bakelser på programmet. :joy::joy:

10 gillningar

Började dagen med en 90 minuter lång promenad.

Nu kör vi!

5 gillningar

9 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Flams och trams

Nu kör vi, all in! :facepunch:t3:

1 gillning

Idag sparkade jag igång, ingen sprit eller mat på en månad!

7 gillningar

Ditt pulver :sweat_smile:

1 gillning

Sant. Släpper det.

Blir en kul månad...

3 gillningar

Vet inte vad som gav mest ångest, det trötta pulvret eller din windowsdator i bakgrunden.

4 gillningar

Är ju bara en terminaljävel... Huvudsaken grunden är Mac...

haha, jag tänkte exakt samma!

jag vart dock glad över vattenglaset @Sevis

1 gillning

Eller Outlook i allmänhet och rengöring av kaffemaskin på fredag klockan 07:30 i synnerhet?

Det är nästan ännu värre, att du smutsar ned din stackars Mac med sådant!

Druckit massa vatten idag, men jag bor på toaletten, bilen var bara snabbt för att ni ska tro jag sitter på kontoret :rofl:

1 gillning

Du är inte bättre...

Jodå! Det där är ju din privata burk!

Jag skall faktiskt försöka att äta fler än en gång per dag. Kanske, kanske, kan jag få mig att äta mer nyttigt. Aldeles för mycket smörgåsmat. Har problem med att ställa mig vid diskbänken, så jag undviker att laga mat för att slippa diska.

Dessutom skall jag försöka tvinga i mig en frukt om dagen. Tycker de flesta frukter är för söta eller för syrliga. En sorts päron fungerar.

(Gubb) Träningen blir efter tvåminutersmetoden. Lättare att ta sig för det om det bara är två minuter, sedan får jag hoppas att jag fortsätter av bara farten några minuter till.

1 gillning