Vi som beställt iPhone 12 (alla versioner)

I helgen såg jag en annons från Telia på Facebook att befintliga Telia-kunder kunde få ytterligare 50:-/månad i rabatt om man beställde iPhone 12 via länken. Jag frågade deras kundtjänst om de kunde lägga på den rabatten på min befintliga order, men de kunde de inte. 50:-/månad är ändå en del pengar på ett år, så jag valde att be dem makulera min befintliga beställning, och när det är gjort kan jag lägga en ny med extra rabatt. Men jag hamnar ju sist i kön då, så får se när den kommer.

2 gillningar

Telenor har tyvärr samma synsätt, inget smidigt alls om man vill ändra något. Hade problem med dekodern hos Telenor och villa ha den utbytt, kund sedan 20 år. De ville inte byta ur den. Sa då att om jag säger upp abonnemanget och tecknar ett nytt så får jag ju en ny dekoder och ni min gamla i retur. De tyckte det var en bra idé.

1 gillning

Välkommen tillbaka till forumet oavsett @Magnus_Krantz !

1 gillning

Fick besked att min 12 Pro levereras i slutet på november. Dottern som beställt 12 Pro 256 grafit via Comviq fick ett sms som sa 2-4 dagar men ett mejl som säger 3-4 veckor. Den som väntar på något gott… Väntar alltid för länge…:sunglasses::sweat_smile:

2 gillningar

Fick precis leveransbesked från Halebop:

”Nu har vi skickat din beställning och du kommer ha den hos dig om 1-2 arbetsdagar.”

Beställde några minuter efter 14:00.

3 gillningar

Välkommen till Bubblan!:+1:t3:

2 gillningar

Wohoo!
bild

2 gillningar

Fick ett sms precis, med en länk, länken var trasig ¯_(ツ)_/¯

1 gillning

Fler som har problem…

Även den svenska visar inte mina beställningar.

2 gillningar

Tack tack!

Fick leveransbesked som ni andra vid 12.00, har stått att den skall anlända 23:e oktober men står nu 26:e :frowning: Står även att DHL bara har fått elektroniskt förhandsbesked :frowning:

För er som väntar så kan jag bjuda på lite bilder så väntan kommer bli ännu jobbigare. Alla bilder är tagna med iPhone 12 eller 12 Pro.

7 gillningar

Såja slöfockar.

4 gillningar

Min är också påväg med förväntad leverans imorgon
bild

4 gillningar

Beställde från Dustin och det har stått preliminärt 3/11 hela tiden sen beställning, men för en stund sen kom det ett mail att det är på väg! Så bara postnord lyckas med sin del så bör den komma imorgon också! :grinning:

3 gillningar

ICA Strömmen? :joy::joy::joy:

Säger Apple den kommer den 23 så gör den det oavsett om den varit leveransklar flera dagar. Jävla Postnord fasoner. :joy::joy::joy::joy:

1 gillning

Såklart det är ICA Strömmen! :joy: Får du din ditt också?

Får till jobbet men inte förrän i början på Nov.