Vi som beställt iPhone 12 (alla versioner)

Tänkte att vi kan starta en tråd för alla som beställt en iPhone 12 av någon variant. Innan beställning kan man fundera högt kring vad man tror att man kommer beställa…:smiley:

Själv har jag just lagt en beställning på en iPhone 12 Pro hos min arbetsgivare. Färg och minne tordes jag inte nämna. Glad om jag får en 12 Pro vilken som helst…:+1:

1 gillning

Har oxå lagt beställning på jobbet 12 pro och inte vit / ska ja ha sen får vi se :relaxed:

2 gillningar

På fredag blir det att förhandsbeställa en iPhone 12 64 eller 128 till dottern.
Sedan får jag vänta i tre veckor (ett j**** väntande) på att beställa min iPhone 12 Pro Max 256GB Blå.

3 gillningar

Får också vänta några veckor innan det blir en guldfärgad PRO Max med 256GB.
Blir dessutom att beställa den i Norge men förhoppningsvis så ska det gå snabbare över gränsen den här gången.

3 gillningar

Beställer en 12 Pro 128GB blå med blått silikonskal på fredag 14:01.

2 gillningar

Kommer bli en iPhone 12 Pro Max 128gb. Förmodligen svart. Har idag 64 och det är fyllt till hälften. Kommer med största sannolikhet bli genom jobbet. Annars får jag punga ut för den själv :smiley:

2 gillningar

Oneplus lämnade ju en del att önska idag tycker jag, så lutar väl åt att testa iPhone nu, första gången för min del! :grinning: Tänker mig blå 12 Pro 128gb.

För en som är ny på det här, hur funkar det med förbokning nu på fredag, är det bara via Apple eller kan man boka typ via Dustin och sånt också? Eller det är det beställa när de släpps som gäller där?

1 gillning

Det har väl skiftat lite mellan åren. Men de senaste åren brukar vissa andra få tillgång till x antal telefoner.

1 gillning

12 PRO Max

Velar mellan 128 eller 256 :thinking:

Skall du köpa telefonen utan abb tycker jag att förbeställa från Apple är bäst. Går oftast fortast och leveras dit man vill.

1 gillning

Min plan är en svart pro max. Ska köpa privat och tänkte kolla vilka som har bra erbjudande tillsammans med abonnemang. Så hittar någon ett bra erbjudande så får ni gärna länka :+1:t2::yum:

Tror du kan boka lite här och där, fick mail från Telenor att de öppnar bokningen på fredag 14:00. Men som Håkan skriver, ska du köpa den rent utan abonnemang så är nog Apple bästa alternativet för snabbast leverans.

1 gillning

Får kolla runt lite helt enkelt, blir nog att den skall köpas via jobbet, så blir lite begränsande var man kan beställa. Men men, har väl inte så bråttom förvisso, förutom att när man väl bestämt sig så vill man ju ha hem den, helst igår! :grinning:

1 gillning

Beställt en 12pro i grafit nu till sambon. Själv väntar jag in tills max går att beställa. Var en jäkla beslutsångest mellan den och stillahavsblå. Men vi brukar alltid ha skal på våra mobiler och då passar nog grafit bättre.
Tom det blå Apple fodralet passade bättre på den grafitfärgade än den stillahavsblå. Så hon tänkte att det blir enklare med fodral till denna.

5 gillningar

Kommer bli att vi beställer jobblurar i januari :worried:

1 gillning

Snyggt!

Postade i andra tråden tidigare idag, iPhone 12 Grön. :slight_smile:

4 gillningar

Förbereder för leverans! Det var snabbt jobbat.
bild

5 gillningar

Hade den varit skickad hade jag kallat det snabbt jobbat, är ju en vecka till dess. :laughing:

3 gillningar

Jag försökte gå in och beställa via Telias web på iPaden strax efter kl 14, men fick bara upprepade felmeddelanden när jag kom så långt att jag skulle ange mitt befintliga telefonnummer. Gav upp och försökte igen på kvällen via datorn, då gick det bra. Beställde en 12 Pro 256 GB blå, beräknad leverans 13/11.

1 gillning