Vi som använder produkter från företag "Fast de inte har någon smak"

Samsung-djävulen med en gigantisk s-pen i stället för gaffel.

1 gillning

hehehe :slight_smile:

Man kan byta ut Microsoft till Samsung. :joy::joy::heart_eyes::heart_eyes:

1 gillning

Den där videon tänker jag varje gång jag jobbar med Microsoft-produkter, och det har blivit väldigt mycket Microsoft-produkter på sistone.

1 gillning

Jag jobbar med Microsoft-produkter varje dag. Skulle aldrig falla mig in att släppa in dem i hemmet.

1 gillning

Jag är mycket glad för den Surface Laptop 3 jag har hemma nu och jag måste säga att jag finner nya Edge vara den bästa webbläsaren för mig för närvarande.

Nya Edge är bra för att man slipper Google. Däremot vill man snabbt ändra adressfältet till att söka med något annat än Bing.

Fast även här börjar jag gilla Bing, inte alls lika mycket reklam och jobbigheter som Google Sök.

Jag skulle våga mig på att betta minst en eller två kronor att Bing kommer börja bli ett allvarligt hot mot Google Sök allteftersom fler använder nya Edge.

1 gillning

Ser ingen reklam alls när jag söker på Google (uBlock Origin).

Jag ser annonsblockerare lite som att snatta.

Jag ser annonser och deras insamling av uppgifter som ett hot mot personlig integritet. Jag har inget emot en annons om den är i en tidning jag bläddrar i eller hänger på tunnelbanan. De annonserna samlar inte in data om mig.

Varför kan inte annonser på nätet bara vara en bild och en länk?

Man kan säga att du står över lagen för du är aktivist så att säga :slight_smile: Spärra inte av Kungsgatan bara!

Jag betalar ju gärna för att slippa annonser. Betalar i varenda app som erbjuder det. Google har aldrig frågat om jag vill betala.

Blir det något avspärrning så blir det någon av gatorna med många reklambyråer alternativt @Marcus_Attefors närmaste väg till ICA Maxi.

1 gillning

Är så otroligt glad att min arbetsgivare låter oss välja :sunglasses:.

Jag körde duckduckgo ett tag. När man växlar till bing från det är bing asbra :see_no_evil:

Jag jobbar mest från iPad men med Microsoft-produkter i Microsoftmiljö.

DuckDuckGo funkar bra på engelsk. På svenska är det ingen höjdare tyvärr.

3 gillningar

Har precis samma upplevelse när jag testade för ett år sedan.