Vi har testat Satechis tangentbord till Mac

Bakgrundsbelysning så går jag tillbaka till Magic Keyboard!

1 gillning

Magic Keyboard för iPad har bakgrundsbelysning. :wink:

Yes! Det är startskottet! Helt övertygad att nästa Magic Keyboard till Mac kommer med det nu!

Köp en så du har en dator istf för det du har nu :slight_smile:

Oops det var mig du mena… nä, bara 5 st och en fönster…

Apple borde göra ett ergonomiskt tangentbordet. :slight_smile:

Hugah!

Ett mekaniskt. :star_struck:

det här vägrar väcka datorn om den är stängd - har jag missat någon inställning?

1 gillning

Trodde inte du hade iMac, trodde du hade Mac Pro och Mac mini :smiley:

Jag kör min Macbook Pro till en Thunderboltdisplay och ett Apple-tangentbord :smiley:

image

3 gillningar

Gammal fängelsekund den där kumpanen? :rofl:

Så, nu har man ett fullstort trådar och duschat i duschen gammalt TB från 2008 som nu byttes mot detta Satechi.
Ett WiFi fullstort laddbart från förra året eller året innan.
Ett mini batteri drivet med saknad tangent-topp från 2016… (har ofta detta med mig ut och har fått sina törnar.
En Magic mus batteridriven.

Plus två TB som inte är med på bild…

I reserv!

Spare TB & Mouse

Så, då har man löst 1 av 2 irritations-problem med nya tangentbordet, lite svart tusch så försvann onödiga tecken på ö, ä och apostrof och den under esc tangenten, 4 paragraf-tecken… va?
Se tidigare bild en bit ovan.

Strecket som lutar till vänster var hur jag höll höger hands tumme och långfinger, dvs för att nå cmd-0 på alla Apples fullstora tangentbord, och det som lutar till höger är hur man får hålla nu i Photoshop mfl program… en vanesak, men otaliga ggr redan har jag undrat varför inget händer :slight_smile:

Nya tangentbordet

Förklaringen till varför, är att mellanslagstangenten är mycket kortare på detta tangenbord.

2 gillningar

8 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Satechi Slim X1