Vettigt skĂ€rmskydd till iPhone - tips tack đŸ™đŸŒ

:wave:t2:

Jag har aldrig anvÀnt skÀrmskydd till mina iPhones. Men nu ska grabben nio Är fÄ sin första (bÀttre begagnade) telefon och för att förhoppningsvis förlÀnga livslÀngden ska telefonen utrustas med stöttÄligt skal och skÀrmskydd.

Ni som anvÀnder eller har anvÀnt skÀrmskydd. Vilket ska man satsa pÄ och vad ska man tÀnka pÄ?

Tack pÄ förhand!

Köp nÄgot billigt tempered glas-skydd. För det lÀr gÄ sönder nÀr telefonen tappas hÀr och dÀr och dÄ blir det inte dyrt att bara ersÀtta det med ett nytt.

Finns hos Fyndiq och liknande sidor för ett par tior.

2 gillningar

Jag har flera gÄnger bestÀllt frÄn skyddis och det har funkat bra. Deras egna Àr billiga och lÀtta att applicera. Men de spricker lÀtt.
Nu senast sÄ bestÀllde jag panzer glass, och de var nog om möjligt Ànnu lÀttare att applicera och har Àn sÄ lÀnge inte spruckit. Det följde med en monteringsram men den anvÀnde jag aldrig.

1 gillning

Jag hade köpt antingen ett pack frÄn ESR, anvÀnt dem till mÄnga telefoner. Eller ett EZ Fit frÄn Spigen.

BĂ„da har installationsram, vilket man vill ha.

3 gillningar

Är det knöligt att ta bort ett skĂ€rmskydd som spruckit?

Nope, jag brukar anvÀnda tandtrÄd.

Som sagts tidigare, du vill ha med monteringsram :wink:

1 gillning

Jobbar sjÀlv inom gruvindustrin sÄ Àr riktigt dÄlig miljö och har nött ut X-antal laddportar och skÀrmskydd, kör med billigt skÀrmskydd frÄn fyndiq och ett otterbox defender skal. Fungerar klockers, inte haft problem med laddporten sen jag köpte skalet (2 Är) men dÄ har jag rÀtt hög förbrukning pÄ skÀrmskydd.

1 gillning

Tack för alla tips! KÀnns som jag köper ett gÀng billiga skÀrmskydd och monteringsram :smiley: