Vet du nĂ„got jobb i Karlstad med omnejd? 😬

NÄgon som vet om jobb i Karlstads omrÄdet? Jobbar som undersköterska och gjort de i 9 Är nu och behöver byta inrikting. Har sÄklart följt platsbanken men tÀnkte göra en chansning hÀr ifall :sweat_smile:

Nio bara? Jag har jobbat pÄ samma stÀlle i 28Är :flushed: :laughing:

Ah men du kanske trivs med ditt yrke :slight_smile:

1 gillning

31 Är hÀr som egen, för sent att sadla om sÄ det fÄr bli tills döden skiljer mig Ät. :joy::joy::joy::joy:

1 gillning

Oerhört mycket. Finns variation inom företaget att söka sig till. Hyfsad lön i förhÄllande till prestation :grin:

HÄll er till Àmnet sÄ skaparen av trÄden fÄr svar pÄ sin frÄga först och frÀmst. /admin

4 gillningar

Vad Àr du intresserad att jobba med? Vad tycker du Àr roligt hÀr i livet?

Utb till sjuksköterska? Ibland har ju dessutom kommuner/regioner satsningar dÀr man fÄr studera till del pÄ arbetstid.

Teknik, administration, bovÀrd kanske eller nÄgot annat mÄn-fre helst . SÄ otroligt trött pÄ jobba helger.

2 gillningar

MÄste tyvÀrr plugga upp gymnasiet först. Skolan Àr tyvÀrr inget för mig :frowning:

Det mest krÀver nÄgon form av utbildning - kanske en kort Yrkeshögskole-utbildning kan vara nÄgot? Tanken Àr att de utbildningarna skall leda direkt till arbete och de förlÀggs delvis ute hos arbetsgivare.

https://www.myh.se/Verksamhetsomraden/Yrkeshogskolan/For-utbildningsanordnare/LIA-Larande-i-arbete/

1 gillning

TrÄkigt svar kanske, men rekommenderar att göra det snarast - Àven om du inte har nÄgot uttalat mÄl att plugga vidare just nu. Blir troligen inte lÀttare av att man vÀntar. :slight_smile: