Vet du något jobb i Karlstad med omnejd? 😬

Någon som vet om jobb i Karlstads området? Jobbar som undersköterska och gjort de i 9 år nu och behöver byta inrikting. Har såklart följt platsbanken men tänkte göra en chansning här ifall :sweat_smile:

Nio bara? Jag har jobbat på samma ställe i 28år :flushed: :laughing:

Ah men du kanske trivs med ditt yrke :slight_smile:

1 gillning

31 år här som egen, för sent att sadla om så det får bli tills döden skiljer mig åt. :joy::joy::joy::joy:

1 gillning

Oerhört mycket. Finns variation inom företaget att söka sig till. Hyfsad lön i förhållande till prestation :grin:

Håll er till ämnet så skaparen av tråden får svar på sin fråga först och främst. /admin

4 gillningar

Vad är du intresserad att jobba med? Vad tycker du är roligt här i livet?

Utb till sjuksköterska? Ibland har ju dessutom kommuner/regioner satsningar där man får studera till del på arbetstid.

Teknik, administration, bovärd kanske eller något annat mån-fre helst . Så otroligt trött på jobba helger.

2 gillningar

Måste tyvärr plugga upp gymnasiet först. Skolan är tyvärr inget för mig :frowning:

Det mest kräver någon form av utbildning - kanske en kort Yrkeshögskole-utbildning kan vara något? Tanken är att de utbildningarna skall leda direkt till arbete och de förläggs delvis ute hos arbetsgivare.

https://www.myh.se/Verksamhetsomraden/Yrkeshogskolan/For-utbildningsanordnare/LIA-Larande-i-arbete/

1 gillning

Tråkigt svar kanske, men rekommenderar att göra det snarast - även om du inte har något uttalat mål att plugga vidare just nu. Blir troligen inte lättare av att man väntar. :slight_smile: