Vem är ni? 🤔

Ja, fram med det nu, vem är ni?
Jag kan börja :slight_smile:

Bob, fyller 35, bor sen några år sen utan för Karlstad, men uppvuxen i Malmö.

Jobbar som målare, mest storbyggen, och försökte driva en krog i Malmö för 15 år sen..

Har en katt, en sambo och tre barn..
En passionerad serie & film-nörd
Bygger LEGO som en form av mindfullness

3 gillningar

Mathias, fyller 37 i maj…

Jobbar som inköpare, supportansvarig, försäljningsansvarig på en plåtfirma…

Bor i Bålsta, sambo ungar och hundar…

Gillar allt inom teknik… :sunglasses:
Film och serier…

7 gillningar

Marcus, 33 driver TV med T och E och till vardags jobbar jag med fonder och aktier. Bor i sthlm och har två härliga ungar, Ella som är 5 och Theo som snart fyller 2 och en Göteborgare till fru!

5 gillningar

Pierre “PiRo”, 50år

Bor i Karlskrona och jobbar som team ledare hos en molnleverantör med HQ här. Började i IT-branchen 87.

Stort teknikintresse och har varit Apple fan till och från sedan Macintosh 512 tiden.
Stor förkärlek för radiostyrt och är ofta med min son ut i världen då han är heltidsproffs inom radiostyrd bilsport.

6 gillningar

Peter är namnet, 37 åring som är född och uppvuxen i Göteborg.

Bor i Göteborg med Fru & Barn och Jobbar som Systemadmin för ett Störningsuppföljningssystem.

Älskar allt med Teknik att göra. Använt Apple produkter sedan länge tillbaka men har också en Windows Laptop och en Google Pixel.

6 gillningar

Mårten från lindesberg , 41 år , gillar apple , musik , bubbel

Jobbar som kökschef , har tre barn , gillar o FLYGA ut på semester

6 gillningar

Håkan 46 år bor i Göteborg.
Jobbar som arbetsledare på en grossist för mat & dryck till restauranger och storkök.

Gift med en stockholmare och vi har en dotter på 12 år.

Macanvändare sedan 1998 i och med första iMacen.
Gillar teknik, design, resa och hängiven musikälskare.
Har ett förflutet som DJ och då inom reggae/dancehall/drum&bass.

Älskar att upptäcka nya saker!

6 gillningar