Vem är ni? 🤔

Ja, fram med det nu, vem är ni?
Jag kan börja :slight_smile:

Bob, fyller 35, bor sen några år sen utan för Karlstad, men uppvuxen i Malmö.

Jobbar som målare, mest storbyggen, och försökte driva en krog i Malmö för 15 år sen..

Har en katt, en sambo och tre barn..
En passionerad serie & film-nörd
Bygger LEGO som en form av mindfullness

3 gillningar

Mathias, fyller 37 i maj…

Jobbar som inköpare, supportansvarig, försäljningsansvarig på en plåtfirma…

Bor i Bålsta, sambo ungar och hundar…

Gillar allt inom teknik… :sunglasses:
Film och serier…

7 gillningar

Marcus, 33 driver TV med T och E och till vardags jobbar jag med fonder och aktier. Bor i sthlm och har två härliga ungar, Ella som är 5 och Theo som snart fyller 2 och en Göteborgare till fru!

5 gillningar

Pierre “PiRo”, 50år

Bor i Karlskrona och jobbar som team ledare hos en molnleverantör med HQ här. Började i IT-branchen 87.

Stort teknikintresse och har varit Apple fan till och från sedan Macintosh 512 tiden.
Stor förkärlek för radiostyrt och är ofta med min son ut i världen då han är heltidsproffs inom radiostyrd bilsport.

6 gillningar

Peter är namnet, 37 åring som är född och uppvuxen i Göteborg.

Bor i Göteborg med Fru & Barn och Jobbar som Systemadmin för ett Störningsuppföljningssystem.

Älskar allt med Teknik att göra. Använt Apple produkter sedan länge tillbaka men har också en Windows Laptop och en Google Pixel.

6 gillningar

Mårten från lindesberg , 41 år , gillar apple , musik , bubbel

Jobbar som kökschef , har tre barn , gillar o FLYGA ut på semester

6 gillningar

Håkan 46 år bor i Göteborg.
Jobbar som arbetsledare på en grossist för mat & dryck till restauranger och storkök.

Gift med en stockholmare och vi har en dotter på 12 år.

Macanvändare sedan 1998 i och med första iMacen.
Gillar teknik, design, resa och hängiven musikälskare.
Har ett förflutet som DJ och då inom reggae/dancehall/drum&bass.

Älskar att upptäcka nya saker!

6 gillningar

37 år (tror jag). Bor i Malmö, ursprungligen från Ronneby!

Ett barn, en fru, två bostäder vilket jag väljer beroende på humör. Huset är testbädd för Trådfri och annat skoj medan lägenheten kör Hue :slight_smile:

För närvarande har jag möjlighet att skriva och göra film här på Teknikveckan dygnets alla vakna timmar.

9 gillningar
  1. Från NewYork, Svenska föräldrar.
    Fru, 5 barn (4 som fortfarande bor hemma) bor i Dubai jobbar som Pilot.

Stort intresse inom hemautomatisering. Pågående projekt med solceller och batteri har lett till att vi är 100% självförsörjande. Finns ingen ekonomi i det mer en hobby grej.
Kört elbil (olika märken) de senaste 5-6åren

Pryl och Lego kontot är väldigt högt.

7 gillningar

Tobias 36år svedala(malmö), fru, 3 kidz, 2 hundar, radhus (dock ingen Volvo)

Gillar teknik, hemautomasering (även om man snöade in på det ganska sent), stort intresse för telefoner (testar gärna androider mellan mina iPhones). Har svårt att bestämma mig för ett läger… Apple/android… HomeKit /GH… så testar vad jag kan indetta nu och kanske kommer fram till något beslut innan åtets slut haha.

6 gillningar

Nackabo, fru och 3 barn, 48 år!

Egentligen mest nyfiken på framtiden. Vilket förmodligen är förklaringen till att jag jobbar med och pratar om digitala affärer (både egna och andras), och kopplar upp det mesta som kan fås online. För att se vad som händer, liksom.

5 gillningar

43-årig Malmöbo sedan 19 år tillbaka. Ursprungligen från Falkenberg med korta nedslag i Halmstad och Karlskrona.

Jobbar i mjukvarubranchen med DevOps. Gillar det mesta som har med teknik att göra.

5 gillningar

Anders, fyller 26, bor sen några år i Markaryd, men uppvuxen i Säffle.

Studerar till systemutvecklare/webbutvecklare, tidigare jobbat som funktionstestare på NIBE och även drivit en restaurang/nattklubb Innan det.

Har två katter och en sambo.
Bygger hemsidor och webbapplikationer på fritiden.

5 gillningar

Härligt! Och välkommen till forumet!!

3 gillningar

Albin, 15 år är antagligen typ yngst här, Bor utan för göteborg.

Går i 9an. Gillar det mesta som har med teknik att göra.

8 gillningar

“Pryl och Lego kontot är väldigt högt.” And for that we love you!

3 gillningar

Välkommen @Slitzo!

2 gillningar

Det är i markaryd det händer!

2 gillningar

Tack :smile:

1 gillning

Haha, verkligen! :joy::joy: