Marcus, 33 driver TV med T och E och till vardags jobbar jag med fonder och aktier. Bor i sthlm och har två härliga ungar, Ella som är 5 och Theo som snart fyller 2 och en Göteborgare till fru!
Bor i Karlskrona och jobbar som team ledare hos en molnleverantör med HQ här. Började i IT-branchen 87.
Stort teknikintresse och har varit Apple fan till och från sedan Macintosh 512 tiden.
Stor förkärlek för radiostyrt och är ofta med min son ut i världen då han är heltidsproffs inom radiostyrd bilsport.
Håkan 46 år bor i Göteborg.
Jobbar som arbetsledare på en grossist för mat & dryck till restauranger och storkök.
Gift med en stockholmare och vi har en dotter på 12 år.
Macanvändare sedan 1998 i och med första iMacen.
Gillar teknik, design, resa och hängiven musikälskare.
Har ett förflutet som DJ och då inom reggae/dancehall/drum&bass.
Från NewYork, Svenska föräldrar.
Fru, 5 barn (4 som fortfarande bor hemma) bor i Dubai jobbar som Pilot.
Stort intresse inom hemautomatisering. Pågående projekt med solceller och batteri har lett till att vi är 100% självförsörjande. Finns ingen ekonomi i det mer en hobby grej.
Kört elbil (olika märken) de senaste 5-6åren
Gillar teknik, hemautomasering (även om man snöade in på det ganska sent), stort intresse för telefoner (testar gärna androider mellan mina iPhones). Har svårt att bestämma mig för ett läger… Apple/android… HomeKit /GH… så testar vad jag kan indetta nu och kanske kommer fram till något beslut innan åtets slut haha.
Egentligen mest nyfiken på framtiden. Vilket förmodligen är förklaringen till att jag jobbar med och pratar om digitala affärer (både egna och andras), och kopplar upp det mesta som kan fås online. För att se vad som händer, liksom.