Var kommer U2 från?

Så U2 är det nya MeToo?

Kan det vara din Apple TV som spelar upp U2?
Har hänt mig ibland

Hur hittar jag dit?

Öppna Musik och sök i “Ditt bibliotek” så borde den dyka upp.

The struggle is real!

Det är inte ofta man kan se virus…

Styrkekramar!

1 gillning

I helgen på väg hem dök helvetet upp igen på fruns iPhone! Hur fan är det möjligt så här 7-8 år senare efter att den raderats tidigare flera gånger.

1 gillning

Det är ju deras senaste rasta platta. :joy::joy:

:joy::joy::joy:

Apples egen version av Rickroll :wink:

1 gillning

Du får byta märke :wink:

Jag har aldrig råkat ut för det. Måste vara för att jag inte äger någon bil.

Haha…:sweat_smile:. Visst är det ett mysterium. Jag är ganska säker på att jag raderat flera gånger, ändå dyker det upp igen…🥸

Tror det har med åldern att göra, tillhör man din generation får man helt enkelt inte göra sig av med den typen av musik. Gäller även Rolling Stones och några till.

1 gillning

Hände för mig också för ett par dagar sen, CarPlay kraschade och när det kom igång igen börja den där skiten spela :open_mouth: Måste man seriöst öppna ett support ärende hos Apple för att verkligen ta bort det ? Det räcker inte bara att ta bort albumet från Music appen ?

För att svara på rubriken. Irland

3 gillningar

Den dyker ju upp på något sett i Musik-appen. Detta var på min frus telefon. Hon använder Spotify. Har även 2-3 gånger innan tagit bort albumet från hennes telefon men på något vis dyker det upp igen. :poop:

1 gillning

Jag tog bort albumet igen och radera Music appen så nu ska det mycket till för att jag ska få höra det där igen :grin:

1 gillning

Hände samma sak för sambon på annandagen haha

I kväll råkade jag ut för detta. Svärmor var inloggad på sin profil på Apple TV och jag säger ”grevinnan och betjänten” till Siri. U2 börjar spelas ur högtalarna … :man_shrugging:t2:

3 gillningar