Var kommer U2 från?

Lyssnar på StudioEtt via webben och kör ut ljudet via AirPlay2 och trycker på paus. När jag sedan trycker på play så kommer U2 ur högtalarna…:rage:

I notiscenter ligger StudioEtt i mediaspelaren, men startar jag där fortsätter U2 i högtalarna medan StudioEtt går ut via telefonens högtalare.

Kollar jag på Apple Music och Spotify så spelar ingen av de någon musik nu och U2 ligger inte ens i deras spelare.


Var f_n kommer U2 från?

En Apple-feature sen några år. Hoppas detta hjälper dig.

How can I remove U2's "Songs of Innocence… - Apple Community.

1 gillning

Får kolla på det där. Följde något liknande för ett tag sedan och då var det bort ett tag.

Den där plattan har gäckat en länge. Men se det positivt, det kunde varit en Håkan Hellström platta. :joy::joy::joy:

6 gillningar

:ireland:

4 gillningar

Sök bara efter det i ditt bibliotek så kommer det upp. Radera sedan albumet.

Händer inte mig…

Tack för mig :+1:

1 gillning

Hahah vilken fantastisk historia, borde bli film på AppleTV+ - vem skall spela huvudrollen?

1 gillning

@Zop , aka “Mr Telenor” skulle nog göra rollen perfekt!

Är tack och lov inte drabbad av U2-problemet.

Alla var drabbade!:wink:

Jo, men minns inte något mer krångel än att jag raderade albumet och sedan var det ur världen.

1 gillning

Google see you… :shushing_face:

Det har jag gjort trodde jag. Men hur hittar jag bibliotek? På vilken enhet?

Det hoppas jag.

Kolla upp musikbiblioteket i din nya MacBook Pro.

1 gillning

@xms67 sittandes i bilen utanför akuten och bara U2 musik att tillgå…

1 gillning

Detta är ett problem som inte tas på tillräckligt stort allvar, och lätt för oinsatta att skämta bort. För oss som drabbades orsakade det svåra konsekvenser. Nu var detta iofs 2014, och efter några veckor släpptes botemedlet. Men dessa veckor var ett rent helvete! Varje gång man satte sig i bilen spelades “Songs of Innocence*”. Och U2 låg där och förpestade ens musikbibliotek. Man kunde inte ens visa upp sin annars imponerande musiksamling för kompisar, utan att denna skamfläck syntes.
Jag blev nästan galen, och jag kan fortfarande få en illamående känsla när jag hör U2. Så snälla ni… skämta inte om detta allvarliga hälsoproblem!

4 gillningar

Skumt hände aldrig mig. Testade du att starta om routern?

Tackar

Så här i juletider ska vi inte älta om detta. Gläds i stället med de som älskar U2.

Det måste ha varit en av de bästa dagarna i deras liv när de vaknade upp och fick ett nytt album med deras älskade band helt gratis. :innocent:

2 gillningar