Vägen till total glädje och harmoni

Jag tycker mig hittat vägen till den ultimata glädjen.

För den som undrar över vägen till maximal euferi och kärlek så har jag ett flödelseschema här.

G&T #1 skall intas tillsammans med familjen vid planerandet av kvällen. Det är viktigt att denna G&T skapas i samarbete med någon form av kärleksrelation med en människa. I mitt fall duger min fru bra för ändamålet.

G&T #2 måste komma i samband med att G&T #1 håller på ta ta slut vid grillandet. Här är det alltså viktigt att det inte sker ett glapp i G&T-drickandet.

Sedan får det chillas lite med alkoholen, det kan fungera bra med max ett glas vitt vin till maten. Därför är det bra om maten är fisk eller kyckling. Rött vin och kött kan naturligtvis vara acceptabelt om man har andra smaklökar än just denna individ.

Därefter så gäller det att dra sig tillbaka en stund, maten måste få göra sitt. Förslagsvis drar du dig undan till din HumanCave eller vad nu du gör för att slappna av. Efter ett tag, säg ungefär 15-20 måste G&T #3 levereras av din ovan nämnda kärleksrelation.

Här någonstans, om rätt musik strömmar från Spotify, uppnås nirvana.

Därefter är det söndag och du får börja längta tills lördag igen.

Vad är ert perfekta ögonblick?

2 gillningar

Mancave + whisky = perfektion. Man behöver inte krångla till det. :slight_smile:

1 gillning