Verkligen liten skillnad! Kanske det är kampanjen du pratade om som gör det.
Förmodligen. @katho minns du vad prisskillnaden var på AWD och FWD när du köpte din?
Ser att ordinarie pris på min bil med all extrautrustning skulle vara 744300, så kampanjen gjorde sitt till.
35-40 kanske om jag minns rätt.
Gick sådär med bilen, 20 000 ville de dra av på inbytet för att ta emot bilen. Får se vad nästa steg blir nu men har till nästa vecka på mig att bestämma hur jag ska göra.
Fasen vad trist. För vad var det, ett relä typ?
Hoppas kanske RolexJocke kan fixa.
trodde ja skulle få en p2 till sommaren ja .. men sambon vill ha en sorento , mycket körningar på helgerna med barnen / sporter, men ja inte bitter haha
Glapp eller bränt motstånd gissar han på. Problemet är ju att jag inte kan köra speciellt långt innan hela bilen är iskall och full med imma haha.
ja skulle ta de iaf ! så slipper du ju bry dig mera om saken , o 20” i billånet märks ju inte märkbart - köööööör !!!
Nä jag tycker det är för mycket, jag har till nästa vecka på mig att lösa det så får se om jag lyckas.
jo de sant , tänkte mera på om de kostar dig 10” o fixa , sen står du där utan bil ,
Jag säger som @marten, kör bara kör. Då blir du av med härket och slipper problemet med att sälja privat.
Men är det inte bättre att hitta någon större elbil istället? En Sorrento är ju rätt gammal nu. Typ en EV9 eller liknande? Vet inte hur många barn och hockeytrunkar som måste gå in i bilen. Men nåntig med sladd är ju iallafall att föredra.
nja o ja !! ligger i prisklass 260-300 då ja byter in min bil och inte vill låna mera ,- just nu så de blir en 2018 för ca 300” tillsvidare en sån som du nämner vore ju nå , men inte för min plånbok just nu
edit : ska kolla denna under helgen
Kläm in ungarna i en beggad P2
säg de till sambon , nemen hon har rätt i sak på helgerna o alla matcher som ska köras så kan man ju samåka upp till 7 pers , istället för att åka 2 bilar , ja jobbar varannan helg så ja tänkte vara lite snäll för hennes skull oxå
Eller en annan kines, Xpeng G9
Underbara @RolexJocke to the rescue igen. På söndag trotsar jag imman på rutan och tar en tripp till Norrköping. Han är fan otrolig som hjälper mig
Vad tror ni, kommer denna hjälpa lite? Petar in den i cigguttaget för att få bort lite imma?
Kan nog vara trevligt att ha så slipper du frysa ihjäl iaf!