Svårt att hitta en bra kategori för denna fråga! Vi frågar här i the lounge. Här hemma sitter jag och tjejen och försöker hitta låtar att trycka in i vår gemensamma spotifylista som används mest på långresor i bilen.
Just nu lyssnas det på Pantera och väntar på ett godkännande ifrån min kära dam (håll tummarna nu)
Så! Vad lyssnar ni på just nu?
Här e översta delen i min Spotify lista
Dock sa du ju pantera … min kusin lirar trummor i sabaton så ja får väl slå ett slag för dom oxå
1 gillning
Lite SOAD här på morgonkvisten.
1 gillning
Lyssnar på Logic Bomb just nu, får nog inte plats bland spellistorna tyvärr
Nice! Sabaton har ju en given plats i vår gemensamma lista, medans Pantera inte kvalificerade sig. Så låt oss säga att de är bättre än Pantera
Fin klassiker Marcus!
1 gillning
Zop
7 April 2019 08:39
Terence Boylan och albumet med samma namn från 1977. På Apple Music så klart (man är ju inget djur).
1 gillning
Lyssnar så otroligt sällan på musik, i jämnförelse med förr…
Men ska jag lyssna så blir det punk, med grupper som Mob 47, Driller Killer, Anti-Cimex, Moderat Likvidation, E.A.T.E.R och liknande
Sök gärna på AM/ Spotify/ YouTube
1 gillning
Jag rullar lite Ramones och låten I’m Affected:
Sevis
27 Maj 2019 10:22
Sitter på kontoret och kör In Flames nu…
1 gillning
Lyssnar på lite The Hellfreaks och låten Once I’m Broken från skivan Circus of Shame:
Iron Maiden - The Wicker Man:
1 gillning
The Silver Shine - I’ve Got Heart från albumet Hold Fast som släpptes 2016:
Go låt med ett bra band! Lite åt psychobilly hållet. Jag är väldigt svag för denna typ av musik! <3
Lyssnar på Jen Majuras soloalbum. InZENity.
Gitarristen i bandet Evanescence. Gillar skiten! Charmig tös som är på gitarr!
Rullar lite Minniva på morgonen!
Lite The Cranberries får duga för stunden:
1 gillning
Gått över på Lisa Miskovskys senaste album:
1 gillning
ztikkan
10 September 2019 13:41
Diggar senaste skivan från Sonata Arctica - ett av mina favoritband inom power metal.
Spotify - Talviyö
1 gillning