Vad lyssnar ni på för musik?

Gillar alla fyra singlarna dom släppt men den där är fan bäst! Den åkte direkt in i spellistan för gymet. Ser också riktigt mycket fram mot imorgon.

1 gillning

Riktigt riktigt bra!!!

Zeal and Ardors senaste platta

Lets goooo :grin:

2 gillningar

Lyssnade första gången med nya sångaren idag. Hade låga förväntningar då jag har känt att Chester är oersättlig men helvete vad positivt överraskad jag blev :metal:t3::stuck_out_tongue_closed_eyes:
Dom har verkligen fått in influenser från de tidigare plattorna. Gillar The emptiness machine, heavy is the crown, casualty, two faced och good things go bäst. WOW!

2 gillningar

Riktigt bra. Beställde den på vinyl. Jag gillar att Emely inte försöker vara Chester och att dom kan forma sig runt henne utan att låta som en helt annan grupp, för det låter till 100% som Linkin Park.

1 gillning

Kul! Ja ja tycker hon stundtals låter som Chester men hon kör ändå sin egen grej. Bra pipa som passar väl in i Linkin Parks sound. Ska bli spännande att höra henne sjunga de gamla låtarna. Hoppas dom ger sig ut på turné snart och att det blir ett stopp här :slightly_smiling_face:

Hon är helt fantastisk!
Vet inte hur många gånger jag lyssnat igenom albumet nu haha.

Dom ska på turné men kommer inte till Sverige tyvärr.
Hon är förövrigt klockren på de gamla låtarna med.

1 gillning

Dom kommer sända en livespelning live inatt, för kännedom.

1 gillning

Låter grymt! Det roliga är ju att hon låter som en feminin variant av Chester men utan att försöka låta exakt som honom. Som klippt och skuren för de där rollen :grinning:
Såg dom 2007, synd att dom inte kommer hit nu. Hade gärna sett Papa Roach också nu när dom ska på Europaturné nästa år men inget stopp här för dom heller.

1 gillning

Erik har en sån jävla pipa. Han har sådan koll på rösten som få.

1 gillning

borttagen

Det var en live-spelning.

Han var grym när han var sångare i Heat också innan han hoppade av pga sin sjukdom. Det är något speciellt med hans röst helt klart

1 gillning

I dag är det 50 år sedan Nick Drake hittades död, bara 26 år gammal, efter en överdos av antidepressiva läkemedel.

Totalt släppte han tre studioalbum: ”Five leaves left” (1969), ”Bryter layter” (1970) och ”Pink moon” (1972).

I mina hörlurar sista måndagen i november.

2 gillningar

Hade inte koll på tidpunkten med framför allt "Five leaves left" åker på då och då. Egentligen lite för lugnt och deppigt för min smak, men ändå fullkomligt fantastiskt.

1 gillning

Adele är perfekt klockan fem på morgonen tillsammans med kaffe och betala räkningar ångest.

Finns ett annat enkelt sätt att slippa det, bara köra autogiro på allt, kolla inte kontot innan datumet pengarna dras så har du ju "aldrig" haft pengarna :sweat_smile:

1 gillning