Vad lyssnar ni på för musik? (2023)

1 gillning


Älskar Avicii, men har inte kunnat lyssna på några år för det gör mig ledsen.
Men ger det ett nytt försök, så många fantastiska låtar.

3 gillningar
1 gillning

[(27) Metallica - Master Of Puppets [Full Album] - YouTube]

4 gillningar


Helgpepp och fuldans

1 gillning

'Tin Pan Alley''- Steve ray Vaughan - Prövar baselementen till det yttersta :slight_smile:

2 gillningar


Lite Nightwish, innan dom blev kassa.

5 gillningar

Nämen! Gillar du inte Anette eller Floor? :thinking:

Anette gillar jag men inte Floor haha.

1 gillning

Om man gillar reggae/dancehall så har jag laddat upp lite gamla mixtapes från mina gamla DJ dagar på YouTube.
Om man inte gillar reggae/dancehall så kan man ändå vara en sköning och lägga en like/kommentar/sub så att the algo hjälper folk hitta dom.

4 gillningar

Har du gjort dessa mixar?

nice guuung !!! :relaxed:

1 gillning

Yes, men för 10 år sen. Jag har lite nya mixar på gång så här lagom till 40 års krisen :rofl::rofl::rofl::man_shrugging:

1 gillning

Tack och bock!

1 gillning

Kul!
Jag är själv gammal selector och hade ett Sound på 90-talet och spelade Reggae/Dancehall.

2 gillningar

Fan va fett, va hette soundet?

IceGrade Movement. Spelade mest i Göteborg men även i Oslo, Malmö och Köpenhamn.
Så är lite bekant med folk från Topaz, Trinity, Stereo Steppers och andra sound.

1 gillning

Fan va kul! Reggae/Dancehall-Sverige är litet! Nu är det som sagt snart 10 år sen jag spelade ute sist men jag är bekant med folk från alla dom Stockholms sound du nämnde. Trinity och Topaz är svensk sound system foundation och Stereo Steppas har jag mest sett i clash med en sinnessjuk dub-box!

Jag har producerat lite också, om du är nyfiken så kan du kika in den här spotifylistan med mina produktioner:

@Hakan_Ander (glömde trycka svara till)

1 gillning