Vad lyssnar ni på för musik? (2022)

Bär mig emot att tycka om hycklaren men han är en duktig musiker

1 gillning
1 gillning
1 gillning


Terrence Parker - Love’s got me high
Saknar sena kvällar bakom skivspelarna, kanske detta blir året man gör comeback :slight_smile:.

1 gillning

Terence Boylan – ”Shake It”

1 gillning

One of the best.

2 gillningar

Chloe Alison Escott – ”I Know the Soul By Its Presence in Others”

2 gillningar

Det kan vara en av de märkligaste låtarna jag hört… men jag misstänker att du kan ha rätt så trevlig musiksmak. Du har ingen spotifylista att dela med dig av? Känner att jag harvar lite i samma gamla spår hela tiden och behöver nån ny input där jag kan hitta nya guldkorn.

1 gillning

Nej, jag använder tyvärr inte Spotify.

Hon är ena halvan av en punkduon Native Cats från Tasmanien. Den här låten är från hennes soloalbum ”Stars Under Contract” (2020), som inte alls är punk utan snarare påminner mer om Robert Forster (The Go-Betweens). Jag älskar det.

2 gillningar

Dela med dig av spellista från Apple Music då !

1 gillning

Jag jobbar inte med spellistor. Är lite gammalmodig och lyssnar på album fortfarande. :older_man:t2:

3 gillningar

Har du inga spellistor? Var lägger du alla album då?

3 gillningar

I biblioteket? Sedan är det bara att börja lyssna igenom dem under ”Senast tillagda”.

1 gillning

Lika gammalmodig jag.

3 gillningar

Samma här, har t o m laddat i albumen från hårddisk så jag förser Apple med 99:- i månaden helt i onödan. :joy::joy:

4 gillningar

Kör du 78 varvare också?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Japp, med vev. :wink:

1 gillning

Jag kör med massa spellistor men inte med bästa låtarna av en genre eller grupp.
Utan det kan vara efter grupp, artist, stil, bolag, producent, år…
Har väl 90-100 spellistor. :grimacing:

1 gillning

Lägg in dem i iTunes Match då? Gjorde vi med alla cds vi hade

1 gillning

Jag har ett par 2TB externa HDD som är fulla med musik. Jag laddar in några GB i paddan när vi ska ut och flyga så det funkar bra tycker jag.

2 gillningar