Har du någon länk till sidan i Argentina?
Anslut via någon vpn, @iDrewn kanske har något bra förslag där?
Sen är det bara att gå till registreringssidan i Youtube-appen så visas priset i ARS istället.
Jag använde ExpressVPN men kunde inte regga mig i appen utan behövde surfa in på Youtube.com.
Var tvungen att säga upp mitt gamla abb först. Men nu börjar det nya gälla samma dag som det gamla avslutas. Lurigt!
Samma här, får se hur länge det funkar. Tack @mangebula.
Grymt! Årets bästa tips! Kan man ändra land också hur som? Såg den stod på Argentina, ändrade till sverige. Man behövde ju fylla i en adress. Så tog bara en random i Argentina.
Youtube Music blir ju dock Argentina…
Haha! Ja, är du inte intresserad av topplistorna i Argentina menar du?
Vet inte riktigt hur det blir med att byta land hur som, tror inte jag har gjort så mycket mer efter jag reggade mig.
Det är för att du ska få sommarfeeling ju!
Ändrat land, det kan man göra hur som. Men den vill inte uppdatera… Skumt… Kanske kommer senare…
Youtube Music appen va dock inget för mig, så ingen big deal…
Trevligt trix!
Kan rekommendera Chrome tillägget Hola Free VPN (Hola Free VPN Proxy Unblocker - Best VPN - Chrome Web Store), gick extremt snabbt för mig att fixa premium för 119 ARS.
(Förlåt att jag fuskar med priset. Men Alphabet är ju inte direkt jättekända för att du betala skatt heller)
Denna Hola?
Ja den Hola. Som har 5/5 på sidan jag länkade till. Om man sen vill använda den till dagliga aktiviteter låter jag var och en bestämma om. Jag installerade i chrome, fixade youtube, och avinstallede sen direkt tillägget. Men den är bra mycket snabbare att få igång än flesta alternativen (ingen app att installera, och inga kredituppgifter behövs).
Föredöme!
Uppdatering
Telia Play (inkl Viasat och HBO): ca 500:-
Netflix: 139:-
Prime: ca 60:-
Discovery+: 89:-
Apple One: 199:-
iCloud 2TB: 89:-
Spotify (sambon): 99:-
Tele2: 529:-
Teknikveckan Patreon: 185:-
Totalt: 1889:-
Du är för bra för oss!
Har gett upp Patreon men tänker att vi löser det med sedlar i bruna kuvert.
Roffe ruff?