Vad köpte ni senast?

Köpte på amazon men googlade runt och den finns på rusta också

2 gillningar

Råkade bli ett par Racetiger SL, dock i 100 cm och tyvärr inte till mig :sweat_smile:

6 gillningar

Tack för länk.

Vi har en liknade tror OBH... som den här:

Bara bökigt, rakt igenom, hela tiden.

1 gillning

Ja den där är väldigt stor.
Jag kan inte tala för hur länge denna håller. Men använt ett 10talgånnger redan och funkar fortfarande klockrent.

1 gillning

Ja det som är bra med den andra är att det inte är plast iof

1 gillning

Stolen passade inte alls så blev retur på den och en ny inhandlades idag.

4 gillningar

Liknar våra köksstolar från IKEA

Blev jysk igen, denna:

2 gillningar

Två passglas, svenskt 1500-tal, och en kuttrolf, tyskt 1400-tal.

4 gillningar

Vad drack man traditionellt ur dem? Det ser ju ut som ölglas.

Nya "airtags" från Hoco.
56kr styck, köpte 4. På bilderna såg dom rätt stora ut, men lika stora som airtags med fodral.
Blir nog en beställning på 10-20 till. Inte för mig me till företaget då vi har massor med nycklar till olika saker.

4 gillningar

Trevligt med dessa billiga finders även om de inte har full funktionalitet som original-AirTags (precisionsletandet ner på dm-nivån alltså). Baksidan är dock när man samlat på sig ett gäng, tycker jag, är att det ständigt är någon som har kass batterinivå. Blir en evig administration av batteribyte :sweat_smile:

1 gillning

Vin skulle jag tro. Det var väl drycken för välbärgade. Vi andra drack öl.

Håller med om positionering, men använder aldrig Apples egna lösning för att leta på dm. Hör ju vart ljudet kommer ifrån ändå :thinking:

Nu har jag bara 2 original airtags och 4 av hoco, men med original har jag bytt 1 gång på 3 år. Får se hur länge hocos klarar sig.

Byter cr2032 oftare på zigbee produkter :joy:

Kategorin ”Vad köpte frun senast”
60 kilo löpband kom hem idag, nu ska bara kära maken (jag) bära ner det i källaren och montera :flushed:

8 gillningar

Köpt och köpt, fick den här idag, tyvärr var det en 15 igen… :sweat_smile:

4 gillningar

Det påminner om vårt fast det väger 80 kg och det var bara att fälla upp ocj springa.

1 gillning

Instämmer, känns som jag byter ett batteri i veckan på alla olika :partying_face:
Såg någon gång (kanske här) en variant med qi-laddning, hade varit så mycket smidigare

Håller med om det. Alla dessa batteribyten..:frowning:

100% ull strumpor, handgjorda i Nepal. Känns väldigt premium och i rätt storlek, tycker Maxi och andra ofta har för små.

https://amzn.eu/d/3NwB1RM

4 gillningar