Vad tror du @RolexJocke ?
Haha
Till dottern dock, hon spräckte glaset på sin förra PawPatrol-klocka, så hoppas den håller
Börjat snegla på en Tudor, vill ha en snygg inte dykargrej.
Tudor har en del kul saker och idag är de ju riktigt prisvärda när Omega har skenat iväg som annars låg bra till tidigare.
Handdiskat sen julaftons morgon, nu är det slut med det
Ny maskin installerad, den här öppnar luckan själv också som den tydligen gör hos flertalet i bubblan
Vilken lättnad!
Har du skydd på undersidan av bänkskivan mot kondensen?
Inte min vilket jag ångrar bittert.
Den kan man göra en hatt av om man missar att montera.
Tänker köpa en sådan här. Någon som provat med iPhone?
https://www.amazon.se/Belkin-Connect-Ethernet-laddningsadapter-Gigabit/dp/B0D3FRMNW5
Inte satt dit det än, klarade mig bra utan i drygt fyra år med den förra maskinen trots skiva i massivt trä.
Ska troligen sätta dit den ändå, dock väldigt lite överhäng på skivan så jag får modifiera remsan lite först.
Japp, under pandemin använde vi flera liknande (för streaming via iPhones) men då variant med lightning till ethernet + lightning. Fungerade bra men jag var noga att testa inför varje iOS-uppdatering och mycket riktigt, vid något tillfälle fick vi vänta med att uppdatera de iphones som användes i produktion tills det åter fungerade med nästa iOS-uppdatering.
Om du har tillgång till PoE kan du ju slippa dra fram strömsladd med en variant för Ethernet (PoE) till USB-C, typ denna eller denna.
Smart med PoE. Har en sådan liggande.
Tänkte du köra iPhone med trådat internet?
(Så jag förstår ditt tänkta användningsområde)
Ja, iPad och dels för att inte behöva bära ner en iMac två våningar för att kolla fiberconvertern vid behov.
Såg smidig ut, jag har en man trycker från sidan, rätt bökigt då den blir lite ostabilt. Smart med att rycka uppifrån istället.
Var hittade du den?
Läcker just igenom? lite som på Satechi?
Det bästa bordet logi har gjort är K811, iaf i belysning.