Vad köpte ni senast?

Yes, så blev det. 512/24.

Bytte från en M2, 256/8

2 gillningar

Låter riktigt nice!

Vad är tanken att använda den till primärt? Tänker att med de där prestandan så lär priset landa ungefär som en PRO?

Är office-krigare, så mest det :grinning:

Har så svårt att hålla mej från ett onödigt köp i form av Mac mini m4. Behöver den egentligen inte men det kliar duktigt i fingrarna.

Bara att trycka på köp knappen, det kommer ändå att sluta med det så varför förlänga lidandet? :joy::joy:

3 gillningar

Tyckte du att M2, 256/8 kändes seg för Office etc.? Jag har en M1 256/16 som jag fortfarande tycker är fantastisk för allt jag gör. Office men även Adobe Creative Suite.

Lite godis till helgen. Ska till en stugan skogen med spa med ett litet gäng herrar. Jag skulle ta med öl o snacks. Blir både brunch, trerättersmiddag. Äta o dricka hela dagen o natten lång. :sunglasses:

11 gillningar

Nej verkligen inte seg, men minnet räcker inte riktigt till upplever jag. Men är nog mest att jag är värdelös på att stänga ner grejer, ha för mycket igång samtidigt.

Men annars räcker ju prestandan till gott och väl

2 gillningar

MacOS är ju galet RAM-hungrigt men med snabba diskar gör det ju rätt lite att det swappar.

Välkommen :heart:

1 gillning

Då har man äntligen lyckats köpa biljetter till en konsert, Kruder & Dorfmeister på Berns den 5 okt. Namnet påminner mig om följande youtube klipp:

Inte så långt ifrån ändå :grinning:

1 gillning

Orignal Samsung Laddare 25watt usb c

1 gillning

Bra avslut på semestern.

3 gillningar

Efter tio år med opnsense-router blir det en Unifi Cloud Gateway Max.
Med inbyggt gyro!

8 gillningar

Jag velade lite mellan Max och Ultra när jag köpte mitt. Blev dock Ultra för mig! Jag bytte ut en UniFi Express och ville bara ha lite mera under huven. Annars var jag rätt så nöjd.

Hoppas du blir nöjd med ditt köp!

Jag går och vattnar våra plantor varje dag, är less på det så la en beställning på en Sonoff SWV och 25 meter med kablar för sprinkers.

Nu blir det automatiserat vatten och jag behöver bara bry mig om batterier typ 1 gång om året. Nästa steg blir näringskontroll och blandning av det.

10 gillningar

Welcome to the dork side.

iPhone 11 >> iPhone 16

16 gillningar

Köpt och köpt, men fick av frun :smiling_face_with_three_hearts:

6 gillningar